/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
TIL SMORUM
Fra : havbasse
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 26-01-03 09:18

Hej Smorum
Når jeg går ind på www.xms.dk, og henter en polyfonisk ringetone ned
gider min nokia 3510 ikke oprette forbindelse til GPRS.Og så kommer der
en besked hvor der står at ringetonen er afsendt, men den kommer aldrig?????????????????????????????????????????

Hilsen Havbasse

P.S Ved du (eller andre) hvorfor min nokia 3510 ikke gider og oprette forbindelse til GPRS??????????

Kommentar
Fra : snuseren_dk

Dato : 26-01-03 14:05

Ja, fordi du skal have et specielt gprs abbonement, eller det er ikke sikkert at din udbyder understøtter det endnu... Du kan wappe igennem GSM, indtil din udbyder understøtter det.

MVH
Anders

Kommentar
Fra : smorum

Dato : 28-01-03 15:15

hej havbasse,

snuseren_dk har ret ... du skal have oprettet særligt abonnement på GPRS. Indtil videre er det kun operatørene (TDC, Telia, Sonofon og Orange) der udbyder GPRS, men eftersigende kommer det indenfor de næste par måneder også fra de forskellige service providere.

smid evt en mail til mig på admin@xms.dk, hvis du har flere spørgsmål eller med dit mobilnummer så kan jeg bedre checke om hvad der er sket med den/de ringetoner du har bestilt. Du må også gerne lige skrive hvilken dato du evt har prøvet at hente dem.

/jens chr. smorum
http://www.xms.dk

Kommentar
Fra : smorum

Dato : 04-03-03 23:30

husk at lukke spørgsmål

Kommentar
Fra : brodal007

Dato : 15-01-04 19:57

det er fordi at nokia stinker især 3510i