/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
foie gras
Fra : edith1968
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 27-06-07 13:15

er der nogen som ved hvor man kan købe en god foie gras her i dk..

Må evt. også være over nettet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:19
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-06-07 14:11

I den tidligere ISO, Frederiksberg. Borups Alle 130, nu Super Best kan du i hvert fald få den på dåse

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 27-06-07 15:30

hej klumme,

Det er bar en fantastisk hjemmeside du gav mig... og hellere ikke så dyrt, tusind tak......

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-07 16:24

DVSL...... SÅ må du ud og se hvad de byder på, eller bestille over nettet. Må jeg ikke lige have lov til at introducere dig for argentinsk kød i verdensklasse.

www.bestbeef.dk

Prisen er helt i orden, og jeg står inde for kvaliteten. Har fået fra dem 2 gange nu, og skal have 3 gang i nat. Kan varmt anbefale deres Ribeye, enten som helt stykke kød på 2 kg., hvor du selv skærer ud (så bestemmer du vægten) eller som 200 gr. udskårne bøffer

Jeg har IKKE noget med firmaet at gøre.. bare lige til orientering

Godkendelse af svar
Fra : edith1968

Dato : 28-06-07 10:29

Tak for svaret Klumme, og jeg vil helt sikket benytte mig af den anden hjemme side også

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-07 19:31

Tak for påskønnelsen Edith.

Jeg fik 4 kg Ribeye hjem i nat, og har spist en 200 gr. bøf til afttensmad i dag. Det kød er uforligneligt

Men hvis man ikke skulle kunne smage forskel på en 12 år gammel malkeko, der max. har 100 m2 at bevæge sig rundt på, (hvis ikke den konstant er spærret inde i en stald) og så et stykke kødkvæg, der går ude på Pampas'en hele året, og har 7.000 m2 at græsse på, samt aldrig har set skyggen af hormoner, antibiotika, steroider eller pesticider, så ved jeg ikke hvornår man så skulle kunne smage forskel