/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Covers og ringetoner til Sonyericsson T2~
Fra : Mike87
Vist : 412 gange
120 point
Dato : 25-01-03 22:30

Ved i om/hvor man kan få fat i covers til en SonyEricsson T200??? Og hvor kan man få ringetoner til den? Ved man kan få det inde på det der Esato men hvordan fungere dette? Jeg kan ikke finde ud af det... Og hvordan duer det der WAP på mobilen? Den spørger efter gate-away adresse hvad er det for en? og hvor skal man skrive dette?

Håber på svar på nogle af alle mine spørgsmål!!!

MVH Mike M. Petersen!

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 120 point
Dato : 01-02-03 22:26

Mange spørgsmål du har, vi starter fra en ende af.
1: Cover stil S/E T200 kan ikke fåes endnu.
2: På Esato
3: Dette spørgsmål hører sammen med et svar fra dig.
Har du sat du sat din wap op? hvis ikke så prøv denne side der er en guide til wapopsætning http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
Når du har gjort det, laver du et bogmærke der hedder http://wap.esato.com
Så er du klar til logoer, ringetoner og meget andet