/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger musik legater
Fra : taata
Vist : 2519 gange
100 point
Dato : 25-06-07 19:16

Hej alle
Hvor kan jeg søger musik legater, har prøvet at søger på nettet, men fandt ikke noget.
hjælp mig hvis du kender nogen steder hvor jeg kan får hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 19:21

Ved at vise din dygtighed.....

De fleste musiklegater er IKKE nogen man søger, men nogen man bliver indstillet til.....

Så det er bare at vise flaget....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 19:22
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-06-07 20:00

nu er musik jo et bredt område, hvad søger du specielt til?

prøv med http://www.so.dk/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-06-07 20:16

Mig bekendt findes en bog man kan købe der omhandler legater. Måske også på CD, den er nok dyr men prøv at søge på nettet ved boghandlere og evt. biblioteker.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-06-07 20:53
Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-07 13:12

Du kan låne "legatbogen" på biblioteket. Der er alle danske legater samlet undet et.

Hvis du ikke gider at tygge hele den sovepille igennem, kan du betale 200kr for at få dette firma til at finde alle de legater der er relevante for dig:
http://www.danmark.legater.nu/instruktioner.aspx

Vh Claus

P.S. Og bare klø på... Det kan godt betale sig. For et par år siden fik en af mine bekendte 45000kr til en cello!

Godkendelse af svar
Fra : taata

Dato : 26-06-07 21:06

Tak for svaret fluffyclaus.