/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Løgvand på MCDONALD
Fra : Industri
Vist : 1691 gange
100 point
Dato : 24-06-07 20:43

Har hørt at hos McDonald, har de ansatte en flaske med løgvand stående, som de hælder lidt på, til dem der ikke bryder sig om burgere med løg på, blot for at chikanere folk. Har nogen hørt noget lignende??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 20:57

Jeg tror også på julemanden.....

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-06-07 21:07

Hvorfor skulle de det? Så stopper folk vel med at købe deres burgere (dem der altså ikke kan lide løg)?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-06-07 21:35

Jeg tror på historien, om at pølsemænd tisser i pølsevandet. Gu ved hvordan pølsepiger klarer den LOOL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 23:05

Citat
som de hælder lidt på, til dem der ikke bryder sig om burgere med løg på, blot for at chikanere folk

SPYTTER du på andre__
der findes SYGE ARBEJDERE_
på / i enhver BUTIK.

Sgu da godt, AT Apotekerne skal tjekke skidtet 3 gange, før
P _ Bøden skal betales.

Men skal da GERNE give et PAR dårlige KOKKE,
der fordærver en POT kaffe.
Har været vist til uendelighed...

Men PIS på dinbager_ og den bliber til en JUDE.

Prøv at søg på Google, hvis du ikke kender den
skal du IKKE tvivle, der kommer snart EB med en SPRØJTE...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 23:10

SOORY _ mit DK

Men prøv YOUTUBE
der kan du finde alle FORMER fpr perversiteter.

Har selv været UDE for det.

Men den GAV BAGSLAG,,, da vedkommende
fik lov til AT ÆDE SIN EGEN ___medbragte.

Bortdet fra det, kan JEG ikke se hvad _
de laver, disse steder, KØBER JEF DET IKKE.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-06-07 23:12

disken..... Hvad???????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 23:14

HADER en grønkåls_suppe.

nar det skulle have været en PELS_PÅ DEN...

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-06-07 23:19

Godnat - og sov godt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 23:19

Citat
en flaske med løgvand stående, som de hælder lidt på, til dem der ikke bryder sig om burgere med løg på, blot for at chikanere folk

KORTET_har du ALDRIG manden der var
sur på sin BOSSMANN, og PISSEDE i kaffekanden.

MEN ..KORTET.. du har sikkert ret: IKKE T`yale om Chikane, LØGVAND:

og er du ALLERGISK_ hader EN NYFØDT eller
andet i EB en flaske med løgvand stående, som de hælder lidt på, til dem der ikke bryder sig om burgere med løg på, blot for at chikanere folkN`kop haffe.

Velbe-kommen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 23:27

Citat
Godnat - og sov godt

Lige _ måsen... NU IGEB

DU BLIBER HVAD DY SPISER.

Skal lige NÆVNE, at den kop KAFFE, jeg taler OM
har været vist på TV 3 / dr o.s.v

For over 1o år siden
Men skal da gerne OPPE sen igen.

Så kan i også SE HVORDAB men laver en sort suece/ SOVS

Men som sagt, KØBER jeg intet, der ikke kan laves,
men jeg hebter det....

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 50 point
Dato : 25-06-07 02:07

Det passer! Og ikke kun med løgvand! De har tomatvand, dressingvand, salatvand, ostevand - ja, selv kødvand de hælder i de burgere de sælger til folk der bestille dem uden en bestemt ingrediens i. Og ikke nok med det så undlader de at give de folk der bestiller specielle ting servietter med - bare så de rigtigt kan grine af dem når de er gået... Og de fylder ekstra meget is i deres sodavand så de ikke får så meget som de skulle have haft. Ja - de er onde. Og hvis du kører i McDrive - ja, så sender de dig over på en af de gule pladser så du kan få lov til at vente rigtigt længe på din mad når du er besværlig. Det er da logisk at de vil hævne sig på de kunder som ikke kan lide alt det som de putter i deres burgere. Ville du ikke selv have gjort det samme - det virker da indlysende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-06-07 03:08

Ang. Mc. Donalds produkter så det komplet ligemeget hvad de putter i / på, det nærmer sig det uspiselige alligevel.

Karakterskala 0 - 10

Smag 1
Sundhed 1
Pris 1
Udseende 1
Mæthedsfornemmelse 9 Mætter godt, men virkning væk efter 1 - 2 timer
Anvendelighed 9 Børnefødselsdag, for at slippe for svineriet hjemme

En uappetitlig klæg bolle, som sidder fast i ganen. Kødet kunne måske med held have været anvendt til en dansk gang millionbøf med pulverkartoffelmos til en 6 kl. på lejrskole. Alt øvrigt tilbehør så kunstigt som muligt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 25-06-07 22:13

McD er godt når jeg har tømmermænd

Hvilket minder mig om at jeg har holdt mig ædru siden nytårsaften

Ej, jeg havde et par veninder der tog afstand fra det sladder, så det sker vist ikke på McD i Viborg

Men.. Syntes stadig ikke at McD er "rigtig" mad

- Anden

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-06-07 23:12

Man tror det er løgn - men i dag har de også indført bøfvand i tilfælde af der skulle komme en kunde og bestille en burger uden bøf - det er chokerende!!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-06-07 23:13

Kom lige til at tænke på: Er der egentligt overhovedet løg i nogle af McDonalds burgere? Hvis det faktisk er tilfældet at der ikke er løg i dem kan jeg da godt forstå de bliver enormt sure hvis der kommer en og beder om en burger uden løg når den i forvejen er uden løg! Det skal straffes hårdt hvis man gør den slags!

Kommentar
Fra : Lindenborg-Dot

Dato : 28-06-07 12:01

hold da kæft hvor åndsvagt , pladderballe etc.etc.

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 28-06-07 18:18

Tak for svaret Flash77.
Desværre er der mange der ikke tager dette alvorligt.
Tak