/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Lær mig simunlock privat (god løn til di~
Fra : sille2000
Vist : 784 gange
120 point
Dato : 23-01-03 13:34

Lær mig unlock på alle mobiler, og måske også opgraderinger m.m.
God time løn til dig på min adr. i kbh. v
watchie@post10.tele.dk

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 23-01-03 13:42

Hvad har du investeret i af grej ?

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 23-01-03 13:46

Jeg skal bruge alt grej, og div. softwear ville sælge disse ydelser i en lille butik i kbh. v

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-01-03 14:20

Er der nogle risici ved dette ?

Er der nogle ting man bør undgå ?

Kefir, ville du være interesseret i et forum om ovenstående ?

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 23-01-03 14:31

Der er ikke nogle problemer her, jeg er en ung fyr på 33 år som gerne vil sælge disse ydelser i en allerede åben butik med ure og teleudstyr (sælger ikke telefoner) Ring evt. til mig dem som skulle være intrasseret 20-988850 eller skriv watchie@post10.tele.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-01-03 15:37

Jeg betvivler ikke din ærlighed, det må du endelig ikke tro.
Jeg spørger bare fordi jeg ikke kender ret meget til hvordan man fjerner beskyttelse på mobiltelefoner og hvilke regler der måtte være på området. Længere er den ikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 15:40
Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 23-01-03 15:43

HJÆLP MIG
Lær mig at fjerne sim lås mod god betaling, har en fin butik, men kunne godt bruge lidt extra indtjening ved dette.
watchie@post10.tele.dk

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 24-01-03 00:38

Det er sku ikke så kompliceret!!! Du skal havde et data-kabel til diverse mobil telefoner... dernæst skal du downloade, eller købe et program til evt. opdateringer/unlock

Mvh. dr_scooter

ps tjek http://www.mobile.box.sk det er sku en god side kabler kan købes ved:
Teledanmark (Nogle steder), www.thansen.dk ,el. divs. mobilforhandlere

Kommentar
Fra : phil

Dato : 17-02-03 13:53

Jeg vil gerne lære dig det, samt tips til indkøb m.m.
Skriv til mig :
email@berthel.dk

Mvh.
Phil

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 29-04-03 19:35

hej

Det er måske denne side du har åbnet ?
www.gratisunlock.dk

Kommentar
Fra : kalapojs

Dato : 27-05-03 12:31

Hej
Prøv www.dkunlock.com. Det er en kanonside for både nybegyndere og lettere øvede. Processen er vist trin for trin d.v.s. hvilket hardware og software, du skal bruge. Mvh. Kalapøjs

Kommentar
Fra : kalapojs

Dato : 27-05-03 12:33

hovsa, der skulle stå dkunlock.com he-he

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 00:48

Hej!

Damn! Grineren!!:D Ja undskyld - jeg griner lidt af mig selv;) Det gør jeg en gang imellem;)

Sille2000> Hvorfor går du ikke bare på nettet og finder ud af hvordan du gør? Hvad er det du gerne vil vide - helt præcist?! Jo mere præcist dit spørgsmål (eller søgning) er - jo nemmere er det at finde den helt rigtige side - den med svaret!;)

Hygge!

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 17-07-03 13:16

hejsa til jer alle jeg har lært meget ved at låse mobiler op nu og ja det er faktisk meget nemt selføldig kommer det an på hvad mærke det er men jeg har en del viden jeg er ikke her inde så tit som jeg gerne vil men jeg har icq 169565849 eller msn dogma@pc.dk.
jeg låser også dct 4 op meget billigt. faktisk det billigst men kig her oki http://code-breacker.webbyen.dk/.
jeg har tlf 25841735 fra 09,00 til 80,00

mvh daniel

Kommentar
Fra : ato

Dato : 17-07-03 20:08

hej hvem kan unlock alcatel 531

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 23-09-03 12:29

hej sille2000 prøv dem her :

www.mobilkabler.dk

www.gratisunlock.dk

www.dinunlocker.dk

mvh meinert4230

Kommentar
Fra : Alem

Dato : 21-10-03 15:16

Hej Sille

Jeg kan lære dig at unlocke. Nokia telefoner er de nemmeste at unlocke da softwaren nemt kan findes over nettet. Andre mærker kan også unlockes, men disse software er ikke bare noget der bliver sagt alt for højt.

Men ellers er datakabler vejen frem.

Skriv hvis du vil vide mere.

Kommentar
Fra : Espenhain_M

Dato : 16-12-03 08:28

Hvilket software, skal man bruge til unlock??

Jeg kan sku ikke finde ud af det, for alle kommer med så meget forskelligt..

Mail mig´en liste over hvad man skal bruge..

markespenhain@smorumnet.dk

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 21-04-04 18:03

Spørg på www.unlockforum.dk hvis I er i tvivl om noget

Kommentar
Fra : tykkeman

Dato : 01-06-04 19:23

gyfnhyj

Kommentar
Fra : Nukaaraqaavu

Dato : 14-02-05 20:05

Skriv til mig, petrikalou@yahoo.dk så sender jeg unlockeren til dig via email... Jeg har den i mit email...*S* Den er ikke så svært... Har købt den i qxl...*S* Den er incl manual..*S*

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-06-05 21:38

Hej.......
Er der nogen som kan UNLOCK Lg u8180 mobil. Den er låst med 3. Ring ming hvis du kan hjælp mig. tlf. 6 114411 6. tak
mvh
Farhan