/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem med Ipod Nano
Fra : safarano
Vist : 720 gange
200 point
Dato : 18-06-07 22:03

Min Ipod Nano er gået i stå. Lyset i skærmen er gået ud, og der står følgende på den mørke skærm - med meget små bogstaver:

"Ipod Diagnostics
SVC Aug 17 2005
>FiveInOne
Keytest
Flashscan
Powertest
Wheeltest
TouchwheelID
Playback
Linein
Status"

Der sker absolut ingenting. Hverken når jeg trykker på knapperne, eller slutter den til computeren. Hvad kan der være gået galt? - og er der evt. en løsning?

Mvh. Mads Neistskov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 22:13

Ikke andet end at aflevere den til rep....

Begynd endelig ikke selv at lukke den op....

Kommentar
Fra : safarano

Dato : 18-06-07 22:20

"Ikke andet end at aflevere den til rep....

Begynd endelig ikke selv at lukke den op...."

- der er ikke garanti på den mere, og det kan vel ikke betale sig at betale for reperation!?

Nu har jeg ledt på apples side i et kvarter, og jeg har stadigvæk ikke fundet skyggen af en mail-adresse. Er det umuligt at få support via e-mail fra apple, eller hvordan?

Er der én, det tilfældigvis har en email-adresse, hvor man kan skrive ind med den slags problemer?

Mvh. Mads Neistskov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 22:29
Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-06-07 17:29

Sådanne noget småt noget bliver ikke repareret.
Køb en ny, det vil være langt billigere.
Jeg har selv lige købt en til min datter med 8 GB, for 540 kr. på QXL.