/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
lcd tv magnum
Fra : eln
Vist : 666 gange
200 point
Dato : 18-06-07 21:30

vores lcd tv viser kun en masse sne ,og et skilt med "intet signal"men sætter jeg den over på videokanalen viser den programmerne rigtigt,har prøvet at tage antennestikket fra videoen og sætte det sammen med antennestikket fra fjernsynet ,det virker heller ikke . `fjernsynet er 4 år
er der nogen der ved hvor fejlen ligger?

mvh .eln

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 21:38

Citat
intet signal

Citat
er der nogen der ved hvor fejlen ligger?

Ja ledningen er defekt.....

Kommentar
Fra : eln

Dato : 18-06-07 21:40

hvilken ledning ?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-07 21:45

Enten er tv et med defekt modtager, det nogen kalder tuneren, eller også duer kablet ikke, eller er uden signal.
det kan også være du bare skal indstille kanalerne. Det står i brugsanvisningen hvordan.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 21:45

Fra væg til TV.....

Kommentar
Fra : eln

Dato : 18-06-07 21:48

kan scartkablet være defekt når fjernsynet virker gennem videoen ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-07 21:55

Hvor dumt kan man spørge og svare ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 22:09

Scartkablet har intet med dit signal at gøre....

Det er en antenneledning der er defekt...

Men da ingen kender den måde tingene er koblet sammen på er det umuligt at komme det nærmere...

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 20-06-07 17:27

.når man ikke er inde teknikken ,kan man nemt komme til at spørge dumt
fjernsynet er kun 2 år gammel ,undskyld.
jeg ringede til service centeret hvis nummer står på garantibeviset og fik en rigtig god behandling
han forklarede ,at fejlen lå i ,at vi slukker fjernsynet ved kontakten,når vi ikke bruger den,så det opladelige batteri der er monteret inde i tv et , ikke får strøm nok, så falder alle kanalerne ud,dem måtte jeg så ind og hente igen , så nu virker tv et igen.

m.v.h. eln