/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Leder efter en sang
Fra : mesterfinans
Vist : 427 gange
220 point
Dato : 17-06-07 20:42

hej jeg er ny herinde så ved ik helt hvordan det fungere men leder efter en sang hvor der bliver sunget: "Hang Me Up To Dry". Det en mand der synger og den er sådan rimelig kendt. Nogen der ved hvad den hedder??

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 230 point
Dato : 17-06-07 20:43

Det er garanteret Cold War Kids - Hang Me Up To Dry, som du leder efter

Du kan høre den her
http://www.myspace.com/coldwarkids

Kommentar
Fra : mesterfinans

Dato : 17-06-07 20:46

jeps det er den. Mange tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : mesterfinans

Dato : 17-06-07 20:47

Tak for svaret boibbo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 20:49

Du er da hurtig med dine svar, du kan næsten svare før spørgsmålet er stillet LOOOOOOL

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 20:51

Hehe. Tricket ligger i at modtage en mail hver gang der kommer et nyt spørgsmål fx i katagorien musik. mailen popper altid op på min skærm. Og med så nemt et spørgsmål som en hver god google-søger kan finde hvis man ikke ved det såå

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 21:13

Det svar tror jeg så ikke på.

Nææææ tricket ligger i at du kender spørgsmålet og kan svare næsten før det er stillet

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 21:14

Det gør det ikke nej.. Hvorfor siger du det? Har jeg gjordt dig noget ondt?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 21:15

Du kan vel også se at der er gået cirka ligeså lang tid mellem det du har spurgt mig om og så mine svar.