/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kan ???
Fra : Clausvell
Vist : 505 gange
35 point
Dato : 17-06-07 15:41

Hej

jeg søger en form for sikring for at jeg kan efterlade min kommende scooter for natten, hvis den skulle holde på et udsat sted for div.

så mit spøgsmål er at: Kan en scooter startes uden batteri

vh

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-06-07 15:43

- prøv...

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 17-06-07 15:44

ja det kan den godt... du kan jo bare bruge kickstarteren... batteriet er stort set kun til for at du kan bruge din elstarter... og blink og horn når scooteren ikke er startet....

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 17-06-07 15:46

Kan en bil startes uden batteri?
Kan en lommelygte starte uden batteri?
Kan en et ur startes uden batteri?
Kan en remotecontroll starte uden batteri?
Kan en dildo starte uden batteri?
Kan en discmann starte uden batteri?

Kan du starte uden batteri ???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 17-06-07 15:53

dordi, hvad er det for en gang bræk at fyre af?`
hvad har det med hans spørgsmpl at gøre?

clausvell.
Find dig en god 2vejs alarm og få den sat på.
den har indbygget startspærre og hyler i din lomme, hvis nogen piller ved scooteren.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-07 15:55

Ja en scooter kan startes uden batteri, en manuel dildo kan også.
Men du kan nemt lave en lille skjult kontakt der afbryder tændingen.
Men det garanterer jo ikke mod at nogen trækker af med den, eller smider den på en trailer.
Eller brækker låsen og tændingslåsen i stykker for at prøve at starte den.
Det bedste du kan gøre er en voldsom kædelås omkring baghjul eller stel, omkring en lygtepæl eller andet meget stærkt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-06-07 16:02

du kan sætte alverdens alarmer og startspærrer på din scooter. hvis der er nogen der absolut vil stjæle den, smider de den op på en trailer, og væk er den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 18:20

- Ubesvarede 10
- Besvarede 2
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 18

Ligeså med spørgsmål - svarene bliver derefter.....

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 35 point
Dato : 17-06-07 18:52

Jep, en lås om en lygtepæl og en god alarm. så lader de den være i fred.

( og en spids/skarp kniv til hvis din alarm går i gang og de insistere på at stjæle den alligevel )

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 18-06-07 13:37

Undskyld ventetiden men Tak for svarene NoShyGuy.

Jeg gemmer lige de gode råd til når tiden kommer...

Mvh
Claus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-07 13:56

Jeg syntes nu ikke om du skal gå med kniv, du kan selv komme til skade.
Så hellere bruge denne mod tyven/tyvene:
http://coffeeandcapitalism.com/blog2/wp-content/uploads/2006/06/glock-beta-600.jpg

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 18-06-07 16:25

pallehansen, den dur jo ikke den er kun 9 mm, han skal have noget med kraft i, den her er nok fin http://www.reedercustomguns.com/information/stupid/50bmg.jpg den har 16000 joul en 9 mm har mellem 400 og 600 joul alt efter ammo