/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆLP anhængertræk til suzuki
Fra : lasama
Vist : 1066 gange
350 point
Dato : 16-06-07 13:13

JEG HAR KØBT EN SUZUKI VITARA 2,0 V6.....VIL GODT HA ANHÆNGERTRÆK PÅ....MEN PROBLEMET ER. AT DET ER GÅET UD AF PRODUKTION.......ER DER IKKE NOGEN DER LIGGER INDE MED ET NYT ELLER BRUGT.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 13:21

Selvfølgelig kan en suzuki forhandler hjælpe dig....

Ellers SKIFT forhandler.....

Alternativ er autoophug....

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 360 point
Dato : 16-06-07 13:46

Der er to muligheder
Zuzuki specialisten og specialisten i påhængsvogne og træktøj.

Husk der er flere fabrikanter af træktøj.

Jeg var selv engang i bekneb og fik et norsk fabrikat. Mener at huske det hed "etna"
bare led på Krak eller i telefonfagbogen.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 16-06-07 13:51

refi .......har snakket med suzuki......de kan ikke skaffe den....jeg har endda selv ringet til blink......og de ringede til fabrikken i holland imens jeg ventede......den er ude af produktion....de har den IKKE.....har søgt flere steder på nettet...og de steder hvor de have anhængertræk til den kunne de ikke skaffe den alligevel.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 16-06-07 13:52

transor...jeg vil prøve ad den vej...vender tilbage

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-06-07 13:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-07 14:45

Jeg ville spørge her

http://huggernet.dk/

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 16-06-07 17:10

Kortoververden og Nordsted1...tak for jeres links....har lige prøvet dem....men stadig ikke noget......nogle steder har de med flangekugle men jeg er nødt til at have med aftagelig kugle.....grundet det så dækker nr.plade

--------------------------------------------------------------------------------
transor...har prøvet mange steder nu...men har ikke fundet noget endnu....skal ringe til nogen af dem på mandag. hvis du kan huske hvor du har købt....må du meget gerne sige det.

I MÅ MEGET GERNE KOMME MED FLERE GODE IDEER......FOR JEG ER HELT LOST....HAR SØGT OG RINGET MANGE STEDER....SKAL BRUGE DET HÆNGERTRÆK......FOR ELLERS KAN VI IKKE KOMME PÅ FERIE.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 17:18

Citat
FOR ELLERS KAN VI IKKE KOMME PÅ FERIE

Det var dog lidt sent at finde ud af det.....

Hvis dit eneste problem er at det dækker nummerpladen - så flyt dog den

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 16-06-07 23:46
Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 16-06-07 23:48
Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 09:04

refi ....vi har lige købt bilen...regner jo ikke med, at man ikke kan få træk til bilen.

hejhejdikal...der er der jeg selv har ringet til....og hvor de sagde den var gået ud af produktion.....og de ikke havde nogen....de ringede til holland hvor de bliver produceret imens jeg ventede.
og det andet link...ja det kan jeg så kun hvis de ligger inde med det...for de får det fra brink....de skriver man kan ringe efter kl 13.....prøver så der og vender tilbage

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 09:17
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-06-07 09:21
Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 09:57

dr_dem.......tak for linkene........har lige snakket med jydekrog....forklaret ham situationen.......han vil prøve hos alle hans leverandører imorgen...og vil så ringe til mig.....det andet link.....de får det hos brink hvor de ikke kan skaffe det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 10:16

Trøst dig med at det selvfølgelig kan laves.....

Jeg må stille mig MEGET undrende overfor Suzuki at de ikke skulle være i stand til at klare en sådan opgave....

Såprøv lige nogen andre forhandlere og kør bagefter ned til DIN forhandler og vis ham at sådan klarer den gode forhandler problemet....

Brinck er jo ikke den eneste producent iverden....

Det kan sågar enkeltproduceres. (fik lavet til en mustang for en del år siden)

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 11:25

Nu du nævner mustang, vi lavede selv, og fik godkendt, et aftageligt træk fra en toyota (husker desværre ikke hvilken) om til at passe på en Mustang fra '65, at han så vil køre med campingvogn efter sådan en fed vogn forstår jeg ikke

Selvfølgelig kan det fås.. Jeg har hjulpet min fætter med at flytte i år, der kørte jeg personligt i en Suzuki Grand Vitara 2.0 benziner fra 2006 med træk, den blev leveret med træk fra forhandleren!

Suzuki forhandler i Viborg..

Jeg ved der var træk på, ellers var traileren sgu nok blevet stående

- Anden

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 11:40

refi ...jeg vil prøve det mandag

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 11:43

taunusanden...jeg er glad for du vil hjælpe...men hvis du læser hvad du selv skriver....Suzuki Grand Vitara 2.0 benziner fra 2006 .......det hele havde været nemt, hvis jeg bare havde en Suzuki Grand Vitara og ikke en suzuki vitara...så havde der ikke været nogle problemer

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-06-07 13:11

Undskyld, jeg troede lige..

Beklager, jeg skulle have set ordentlig efter.

Men, syntes bare det er underligt at forhandleren ikke kan skaffe det.

Men det var altså ikke for at genere dig

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 13:13

Rent teknisk burde ETHVERT autoværksted i DK kunne klare det.....

Prisen er så en anden side af sagen

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 13:31

taunusanden...jeg ved det ikke var for, at genere mig...jeg er meget glad for du vil prøve på, at hjælpe mig...jeg var ikke sur....jeg er nærmere opgivende.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 13:35

refi....jeg har nogle jeg skal ringe til imorgen og en der vil ringe til mig.....så må vi se om jeg kan få en løsning på dette her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 13:37

Det kan du.....

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 17-06-07 13:43

refi....tak for din opmuntring

Godkendelse af svar
Fra : lasama

Dato : 18-06-07 16:45

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 18-06-07 16:49

HURRA HURRA......så fik jeg endelig et sted der kunne lave det til mig.........Brenderup Service Center A/S........jeg er meget glad for alle jeres hjælp........men da i ikke alle kan få point......så må jeg give dem til transor...der fik mig på den rette vej......men tak alle sammen for jeres hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 16:54

Hovedsagen er da at opgaven lykkedes