/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ali G
Fra : tobiasr
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 22-01-03 17:59

Hejsa allesammen!

Hvad hedder Ali G i virkeligheden?
Og hvilken Madonna-video har han været med i?

Point til den første med de rigtige svar!

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-01-03 18:39

Jeg har selv fundet ud af det!

Og nej han hedder ikke Alistair Graham
Men derimod Sacha Baron Cohen...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-01-03 18:40

nå nu forstå jeg,hab er ikke kendt med sit rigtige navn:
But Ali G's identity remains a mystery because nobody knows a thing about the provenance of the man in the Tommy Hilfiger shell suit.( http://www.smh.com.au/articles/2002/07/12/1026185107042.html ) sådan mit første link osse sagde,men ved du det

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-01-03 18:42

nå det navn var jeg osse i tvil om:prøvede at oversætte det til tysk:
Ali G ist das brainchild des jüdischen funnyman Sacha Baron Cohen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-01-03 18:51

Hej Tobias,

musikvideoen med Madonna hedder "Music"...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-01-03 18:54

Det havde jeg også fundet ud af, Strarup :)

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-01-03 18:54

Kan man ikke trække sine point tilbage?
Eller selv få dem...??

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-01-03 19:01

Hej Tobias,

oki doki... det var jeg så ikke lige klar over, troede kun det var hans navn, du havde fundet ud af...

mht. dit spørgmål omkring det med at trække sine point tilbage... eller selv få dem er svaret umiddelbart... nope...

men du ka' da prøve at kontakte Kandu... men jeg tvivler nu på at det ka' la' sig gøre...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 22-01-03 19:01

En anden gang så kunne du så undersøge det får du spørger så du ikke får det problem, med at skulle give point til en som har fundet svaret, når du også selv har

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-01-03 19:11

TariLiex>> Ja selvfølgelig, men jeg skulle bare lige bruge svaret hurtigt og spurgte så inden jeg selv ledte... ;)

Strarup>> Yes!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 22-01-03 20:00

det gør jeg også tit selv, det er bare bedre at lede først så man ikke skal give point væk

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 22-01-03 20:11

Der er ikke noget til hinder for at give point til en af dem du mener har hjulpet dig bedst. De har trods alt brugt deres tid på at hjælpe dig, ik ?