/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gps på Sony Ericson p910i
Fra : stig54
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 16-06-07 02:32

jeg har købt tomtom mobile 5 og kørt det over på et Sony memory stick.
Hvordan aktiverer jeg jeg det p mobilen.?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-06-07 08:45

Prøv at spørge her:

www.totomuser.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 12:15

Citat
jeg har købt tomtom mobile 5

Det står i manualen...

Citat
kørt det over på et Sony memory stick

?????? Hvad mener du ????

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-06-07 14:50

Kære Refi

Jeg har købt et uåbnet TOMTOM 5 med licens og det hele, jeg er tilmeldt på TOMTOM´s hjemmeside med adgangskoden, og når jeg tænder min mobil kommer der er aktiverings nummer jeg kan sende til TomTom for at åbne det. Jeg kan bare ikke finde programmet. Programmet er ikke med CDér, men på et forseglet SD kort, derfor har jeg kørt det over på et Sony Memory stick da det er det min kører med, havde jeg skulle bruge det til min navigator havde det passet. OK?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 15:12

Tvivler på du bare kan flytte det til en anden type memory....

Er der GPS antenne i telefonen ??????

Normalt er disse systemer "skræddersyet" til den enkelte telefon......

Så det system du har købt er til navigator og ikke til Sony Ericsson....

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-06-07 15:41

Under kombatibilitet står der Sony Ericsson 910i, den er også nævnt på Sony´s hjemmeside som en af de få der kan køre det med trådløs GPS modtager.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-06-07 15:43

Jeg har forhørt mig hos Sony Ericcson, om de havde noget software til installation af det men det skulle jeg henvende mig til tomtom om så det må jeg prøve. Tænkte der var nogen herinde der vidste det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-07 15:45

Netop det jeg mener.....

De er skræddersyet til hardwaren og kan ikke bare flyttes rundt til andre....

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 19-06-07 16:58

Jeg har ringet til TOMTOM og det er rigtigt at jeg har kopieret det over som jeg har gjort. Det jeg manglede var en opdatering til min Sony. Den er sendt som en zip fil fra TOMTOM, og nu kører det.

Annuller spørgsmålet
Fra : stig54

Dato : 19-06-07 16:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål