/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Er der nogen der ved
Fra : fedtmule30
Vist : 1544 gange
200 point
Dato : 13-06-07 22:26

Hej

Er der nogen her inde der ved hvem der har lavet originale sangen som der for tiden bliver brugt i TDc's reklamerne og det er ikke den med Gunther som jeg mener det eneste jeg ved om den at de synger "you touch my tra la la" men hvem har lavet den og hvad hedder den

Fedtmule

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-07 22:29

Det er så det 3. spørgsmål om den reklame.

Ingen har endnu fundet den version, som TDC bruger.

Men jeg tror, at TDC har tilpasset melodien/sangen deres reklame.

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 13-06-07 22:29

muligvis denne du tænker på ?

Ding Dong Song
by Gunther Levi

oh, you touch my tralala,
mmm... my ding ding dong.
la la la la la la la,
la la la la la la,
la la la la la la la.
Oh, you touch my tralala
la la la la la la la,
la la la la la la.
mmm... my ding ding dong.
la la la la la la la,
la la la la la la.

Deep in the night,
i'm looking for some fun,
deep in the night,
i'm looking for some love.
de-de-de-deep in the night,
i'm looking for some fun,
deep in the night,
i'm looking for some (ping)

You tease me,
oh please me,
i want you to be my lovetoy,
come near me, don't fear me,
i just can't get enough of you boy.

Oh, you touch my tralala.
la la la..
mmm, my ding ding dong,
oh you touch my tralala,
mmm, my ding ding dong.
la la la...

Deep in the night,
i'm looking for some fun,
deep in the night,
i'm looking for some love.

you tease me,
oh please me,
i want you to be my lovetoy.
come near me, don't fear me,
i just can't get enough of you boy.

Oh, you touch my tralala.
la la la...
mmm, my ding ding dong.
la la la..
oh, you touch my tralala.
la la la..
mmm, my ding ding dong.

(ding ding dong)
mmm, my ding ding dong 2x

oh, you touch my tralala.
lalala...
mmm, my ding ding dong.
oh ,you touch my tralala
(ding ding dong)
oh, you touch my tralala.
mmm, my ding dong dong.

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 13-06-07 22:30

hovsa fik ikk lige læst det ikk var med ham

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-07 22:34

Jeg mener stadig at det er Gunther

http://www.ifilm.com/video/2655422

Kommentar
Fra : fedtmule30

Dato : 13-06-07 22:39

ja det rigtig Gunther har lavet den til TDC men det ikke den jeg mener nej den også lavet i en første ver. i 80erne eller 70erne jeg ved ikke helt hvornår men det er den jeg gerne vil have fat i fedtmule

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-06-07 22:50

Min første tanke var at det var Svenna og Lotta der sang den. Kan se hende for mig. Hun er mørk og har en meget skinger stemme.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 13-06-07 23:00

Jeg ved ikke om det så er den originale udgave, men

" Phil & Company som har lavet et nummer der hedder Tra la la og det er fra 1984..."

fra denne tråd http://www.kandu.dk/spg105409.aspx

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-07 23:01

Det er ganske rigtigt en oldgammel sag fra enten sidst 70erne eller først 80erne....og den var i noget langsommere tempo end den udgave I linker til med Gunther and thes sunshine girls.

Næ, det var et negerband der sang den....og stilen var Boney M....Goombay Dance Band eller lignende.....men om det er nogen af dem eller et helt andet band, kan jeg desværre ikke huske....kun kan jeg tydeligt i hovedet, høre den kvindelige indsmigrende stemme, når hun i sangen fremstønnede UUuuuuuhhhh you touched my tralala uuuuuhhhhh my ring ding dong

Lige i øjeblikket kan jeg ikke finde mit arkiv over gamle plader...og orker ikke bladre flere hundrede Lp-er igennem, men tror jeg kan ske at ha' den....og hvis jeg finder ud af hvem der sang den vender jeg lige tilbage.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-07 23:10

Gruppen hed Phil & Company og det var negere, men de kom fra Holland.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-07 23:11

Hov glemte lige, at sangens originaltitel bare er Tralala

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-06-07 00:16

Originalen var et fantastisk nummer!

Jeg kan også huske at X x Kaj (kan ikke huske antallet) lavede en dansk version af sangen, som de kaldte "Uh, du rør min dingeling".....

Sjovt er det

Godkendelse af svar
Fra : fedtmule30

Dato : 14-06-07 13:03

Tak for svaret ans. for du var først med men tak til dova fordi du ville så hele din samling igennem