/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Godt gammelt computerspil
Fra : zith
Vist : 754 gange
250 point
Dato : 13-06-07 11:12

Hej

Jeg leder efter et forholdsvis gammelt computer spil til pc. sidst jeg spillede det har nok været i 1996 eller deromkring.

Spillet handler om man kører taxa og kan samle passagere op og få lavet alt muligt ved sin taxa sådan som få maskin gevær på og raket kaster og jeg ved ikke alt hvad så kunne man vist også nok få nogle missioner som at slå den og den bil ihjel og det... man kunne aldrig gå ud af taxa'en.

Så vidt jeg husker så foregår det hele vist i rummet altså det ligner en alm. by man kører i men alle bilerne svæver hen over vejene.

Og her er mit spørgsmål... Nogen der ved hvad det spil hedder og evt. hvor man kan få det henne??

Håber i husker bedre end mig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-07 12:10
Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-06-07 12:13

Nej man ser det inde fra taxa'en og som sagt så kan man samle passagere op og det.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-06-07 12:13

Ku det være Space Taxi....

http://www.realapex.com/game/space_taxi_2/

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-06-07 12:14

Sorry, fik ikke set tråden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-06-07 19:22
Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-06-07 12:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 13:00
Kommentar
Fra : zith

Dato : 19-06-07 10:52

det kunne lyder en smule som Crazy taxi men mangler lige det med at man kan købe våben til sin taxi.

Kommentar
Fra : ThomasWWDS

Dato : 10-08-07 17:28

´Mon ikke du tænker på Quarantine? :)