/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billedrammer
Fra : Nordsted1
Vist : 1360 gange
200 point
Dato : 10-06-07 20:44

Jeg har her

http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=2028364915&GCID=s15100x017%2DBrand%5FAPC&KEYWORD=Allposters

købt nogle plakater/billeder på 25+70 cm, da jeg ikke kendte firmaet på forhånd, ville jeg i første
omgang nøjes med selve billederne/plakater.

Efter få dage ankom de, og er lige som på billedet på nettet, så nu ville jeg gerne købe nogle rammer til dem, meeen jeg ka' ikke hitte ud af hvordan jeg kan købe rammerne uden at jeg også
skal købe billederne.

Så derfor, er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg bærer mig ad, med at få købt tre hvide rammer uden billeder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-06-07 20:57

Gå til din lokale glarmester !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 21:02

Bauhaus har nogle lister der er flotte hvide.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 21:24
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 21:38

hmpfff - linket virkede jo ikke - men brug søgefunktionen skriv frame 25x70 så dukker siden op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-07 22:03

Miritdk... når jeg skriver som du foreslår, er der også et billede i rammen.

Jeg er faldet for en hvid ramme med glas til en, efter min mening fornuftig pris.

Jeg har tidligere prøvet at skrive til dem, men ikke hørt en lyd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-07 23:09

de svarer vel kun på bestillinger ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-07 08:28

Citat
Jeg er faldet for en hvid ramme med glas til en, efter min mening fornuftig pris
... er det en ramme uden billede i og passer målene - for jeg kan da finde en del ene og alene ved at søge under frames

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-07 08:35

Nej det er en ramme som jeg kommer frem til, hvis jeg finder mine billeder, trykker på indramning, så fremkommer der flere typer rammer, men jeg vil skutte ha flere billeder.

Det er en ramme i sådan lidt gammeldaws facon, med "bølger"

Øv skulle bare have bestilt med det sammen, men jeg ville ikke risikerer at betale for en masse, som jeg ikke var sikker på at få

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 11-06-07 18:50

du - ikea har rammer der ligner prøv at kigge der eller kontakte dem - eller tag en tur derud

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-06-07 19:08

Se nu at komme afsted til glarmesteren og se hvad han har af rammer. Jeg vil vædde på at du godt kan finde en glarmester der har hvide rammer i "gammeldaws facon".

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-07 19:30

Tak for svaret miritdk. jeg fandt disse rammer hos Ikea, har ringet dertil og de har dem hjemme, men jeg skal selv hente dem

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15573&catalogId=10103&storeId=14&productId=43289&langId=-12&chosenPartNumber=50078280

De er godt nok ikke spor gammeldaws, men det er ikke nemt at finde i den størrelse til en overkommelig pris, så klog af skade vil jeg købe rammerne med hvis jeg handler der igen en anden gang.Nå men jeg må vel også følge med tiden, og forny mig engang imellem

Mange tak for ideer allesammen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-07 09:07

godt du fik noget da