/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Besked detaljer?
Fra : binepigen
Vist : 1620 gange
300 point
Dato : 09-06-07 15:34

Jeg har en Nokia E 65 og min søn har en Nokia 5500, min vil gerne vise beskeddetaljer , men når vi går ind i beskeddetaljer på min søns mobil er siden blank , jeg kan ikke rigtig finde nogle steder at indstille det , hvordan gør vi lige det ???

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-07 18:06

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med beskeddetaljer.

På min Nokia, og sikkert også din egen, skal jeg bare trykke videre på "læsetasten" for at få oplyst modtagelsestidspunkt mm.

Prøv at gå ind i dette link, og se om du kan finde det du søger

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 10-06-07 08:47

Jamen problemet er at felterne er tomme , der står ikke noget med : emne og tid og dato som der plejer at gøre når man åbner den side , den er bare total blank

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-07 09:53

Prøv at gå ind i manualen hos TDC og find Nokia på listen, tryk så og skriv i søgefeltet

Modtage sms

Så kommer der en del frem.

Når jeg læser vejledningen på Nokia 5500 på deres egen side, står der heller ikke præcist hvordan man kan se det hele detaljeret, så jeg ville ringe til Nokia support og forhører mig, om der er en fejl i opsætningen af telefonen, eller om det slet ikke er meningen at det skal kunne ses (hvilket jeg ikke tror)

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_5500_Sport_UG_da.pdf læs under beskeder

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 10-06-07 10:56

Jamen det har virket på den før, men jeg tror vi prøver at gendanne fabriksindstillingerne og ser hvad der sker , når han kommer hjem i morgen , for jeg tror det er noget i opsætningen som han har fået valgt fra , jeg kan bare ikke lige se hvad

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 10-06-07 12:36

Det lyder som en god ide, men irriterende er det.

Nu syntes jeg har læst manualerne igennem både hos TDC og Nokia, men ingen af stederne er det specificeret ud, så jeg kan se nøjagtigt hvordan i skal gøre.

Bare sådan for nysgerrigheden skyld, vil du så ikke nok fortælle hvordan det går, når i får "pillet" tilbage

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 10-06-07 19:30

jo da , nu har han heldigvis ikke puttet så meget på endnu , så det går nok

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 17-06-07 13:52

Nu har vi endelig haft tid at pille det tilbage og det virker , men vi var nødt til at droppe at gendanne for så gik det galt igen , heldigvis havde han ikke så meget liggende på telefonen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-07 15:50

Godt det lykkedes trods alt, jeg syntes selv det kan være rart lige at se hvornår man har modtaget en sms, hvis man ikke lige har hørt den er kommet