/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
musik telefon
Fra : lind-2650
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 08-06-07 16:58

hvad for en mobil er den beste musik telefon???

den skal kunne indholde meget musik
have god lyd
og
se godt ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 17:00

Indholdet bestemmer du jo selv - det er et spørgsmål om kort......

SE w og k modellerne er super.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 17:01

Men du skal da ikke købe telefon hvis det er musikken der er det vigtigeste

Så hedder det Ipod......

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 08-06-07 17:36

Sony Ericsson w810i - Synes det er en super fed mobil..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-07 19:16

Citat
se godt ud
hvad ser godt ud ? Indeholde mange musiknumre, køb en telefon som kan udvides med ekstra humommelskort, ingen kan som standard indeholde ret meget, have en god lyd, hvor meget vil du ofre på ørebøffer eller andet lydengivelse ?
Da jeg købte telefon i foråret, overvejede jeg lidt det samme som dig, valget faldt på en SonyEricsson Z550i, købte ekstra hukommelse og andet hovedsæt, men det er ikke sikkert du synes om design på den telefon, så hvad kan du li´

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 10 point
Dato : 09-06-07 00:25

W810 er udgået, der er kommet en W610 og så er der jo deres stilikon W880

Men ellers er der Nokia N73, og en hel del af Samsungs modeller, bl.a. F300 som er en telefon på den ene side og en MP3 afspiller på den anden.

Samsungs nye modeller har endvidere den fordel at de er lavet over en B&O Ice forstærker, som dels ikke genererer varme under brug og som dels er en utrolig kraftig forstærker, så du kan forbinde din mobil til eksterne højttalere og få utrolig god lyd ud af det.

Men ellers er det rigtigt hvad der er skrevet, at indhold er afhængig af hvileket kort du sætter i.

Godkendelse af svar
Fra : lind-2650

Dato : 14-06-07 10:05

Tak for svaret Kortoververden.