/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
blæksprutte
Fra : edith1968
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 06-06-07 12:49

Hej, jeg er en ung Hollandsk 39 årig pige som søger nye udfoderinger.

Kender du en firma i nærheden af Haslev som har brug for en som kan alt, taler 6 sprog, har humor, er stressbestændigt, er ikke bange for at arbejde hård, og kan arbejde begge selvstændigt og i et team, så skriv det til mig og jeg kommer og presentere mig i flyende fart.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 13:09

Prøv AF eller nogle vikarbureauer.
adecco, manpower m.fl.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-06-07 13:23

www.jobindex.dk er skam ikke så ringe. Synd du ikke bor ovre hos os nyttige idioter i jylland! Vi har altid brug for en til, der gider smøge ærmerne op.

PS Du er ikke tilfædigvis Auto-Cad'der? Så har jeg et job på hånden, godt nok kun en projektansættelse i første omgang, men anyway!?!?!?

PSPS Ææælsker Holland.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 06-06-07 14:00

Hej du, nej jeg er ikke auto cadder, men jeg arbejder lidt med det..

vil også lige understrege at jeg ikke er arbejdsløs...

Dejligt at høre at du kan lide Holland, og jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆLsker Danmark...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-06-07 14:39

Har du prøvet www.jobindex.dk ???

Hvorfra i Holland stammer du fra?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-06-07 14:43

Gå ind i wwww.jobindex.dk opret en søgning under de postnumre du mener er relevante og se hvad der byder sig! Indskærp eventuelt efter hvad du gerne vil lave.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 07-06-07 12:38

Je kommer fra Alkmaar, kender du Holland??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-07 12:51

Det er lidt oppe i det nordlige, ikke?

Jeg har arbejdet nede sydpå og har været der et par gange på ferie.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 07-06-07 14:42

ja, det er lidt nordlige, det er ca 40km nord fra Amsterdam

Annuller spørgsmålet
Fra : edith1968

Dato : 08-06-07 13:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål