/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
bolia møbler
Fra : maler-fidusen
Vist : 882 gange
25 point
Dato : 06-06-07 08:35

er der nogle som har købt møbler hos bolia.com og er i tilfredse med holdbarhed og kvalitet osv.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-06-07 09:32

Ja, har købt reol og vistnok også spisebord. Vi har ikke haft nogen problemer og er derfor fuldt tilfreds.

Mvh

PVE

Kommentar
Fra : Softice_m_drys

Dato : 06-06-07 09:56

Har fornyelig købt noget Jesper Holm. Det er ihvert fald rigtig god kvalitet.
Kender ikke alle hans møbler, men det er vidst også mest reoler han laver.
Tror vidst også han samarbejder lidt med Bolia, men det er vidst hans cd holder de sælger.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 25 point
Dato : 06-06-07 11:53

Har købt sofa, og sofabord samt nogle småting

Jeg er yderst tilfreds med kvalitet/pris.

Jeg kender en af de fabrikekr der leverer møbler til dem, og der er absolut tale om prima håndværk

Godkendelse af svar
Fra : maler-fidusen

Dato : 08-06-07 10:39

Tak for svaret Kortoververden. - vi overvejer seriøst at købe da det virker som kram.