/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Græspollen i thailand
Fra : bimmer30
Vist : 706 gange
63 point
Dato : 05-06-07 22:42

Hej med jer..nu har jeg igen..brug for jeres råd og ideer..
Jeg skrev også sidste år ved denne tid..og det er jo ikke blevet bedre med min dreng på 8
jeg giver ham pille og næsespray, samt..har han en luftrenser..men han er stadig meget medtaget..det er nu sådan han her den 18 juni rejser med min mor og far til thailand sammen med hans bror og 2 fætre..de skal være afsted i 16 dage "snøft", men jeg håber at de ikke har pollen i thailand..er der nogen her der ved ...hvordan det ser ud i thailand..med græspollen???

Tak for hjælpen
Mette

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 05-06-07 22:46

Prøv at kontakte den Thailandske ambasade her i Danmark, eller den Danske ambacade i Thailand, de kan helt sikkert hjælpe dig.

Kommentar
Fra : bimmer30

Dato : 05-06-07 22:48

Ja jeg har selv tænkt på det..men troede det var lidt fjollet..
tak skal du ..ha..
Mette

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 06-06-07 07:24

Lider selv (lidt) af græs-pollenalergi, og jeg mærkede ingenting da jeg rejste rundt i Thailand i 2-3 mdr. i jan-feb-marts 2003. De har heller ikke så meget græs
Bare gi' ham medicinen med - vær dog opmærksom på om øjendråberne skal opbevares køligt.
Mvh. Andreas.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 07:54

Måske skal man være opmærksom på
bambupollen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-07 10:48

Spøg til side, men hvad siger jeres læge.
Han ved sikkert lidt om hvad der rører sig
derude, eller kan slå op.