/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bækkenbundstræner
Fra : SandraFalk
Vist : 706 gange
120 point
Dato : 04-06-07 14:45

Jeg har købt et bækkenbundstrænings sæt fra Vielle her efter min graviditet, for jeg vil så gerne have styrket min bækkenbund.. Men jeg har lige nogle spørgsmål, som ikke står i brugsanvisningen!! Håber der er en venlig sjæl, der kan svare mig på det, så jeg ik går og gør det forkert! Der står at 1.dag skal man holde træneren inde i 1 minut, 2.dag 2 minutter osv. Men skal man så bare træne een gang den dag eller flere gange? Det står der ingen steder nemlig. Ja og så et andet spørgsmål. Der står bare at man skal stå op med træneren i sig.. Synes bare ik man skal spænde særlig meget, for at den bliver deroppe? Er det meningen? Altså skal man bare knibe, hvis den beygnder at glide ud, eller skal man knibe konstant? Er der måske en "konstant" spænding i bækkenbunden, så man ik skal knibe hårdt for at holde den inde?? Der stå i brugsanvsningen at man skal træne hver dag til man kan holde den inde i 20minutter i stående tilstand, og så skal man begynde at bevæge sig rundt med den.. Så skal man vel ik knibe hele tiden eller? hmm det var vist det.. Håber der er en her der har forstand på sådan en træner, så jeg kan komme rigtig igang igen

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 04-06-07 14:53

Og lige et bispørgsmål.. Jeg har tit lidt ondt efter knibeøvelser..Ved godt at det jo er ligesom styrketræning, emn synes bare det er lidt mærkeligt at det bliver ved med at gøre ondt. Det kommer som sådanne jag smerter efter knibeøvelserne..

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 04-06-07 16:39

jeg har også prøvet dem uden nogle mirakler... jeg har nu fået oplyst at gynobs.klinikken i kbh er det bedste sted Birthe Bonde hun kan gøre mirakler. Hun er ikke med i sygesikringen men selv folk fra hospitaler bliver henvist til hende og derfor er der også laaang ventetid. På onsdag vil jeg ringe og få tid for efter 3 børn ja.... så har det været bedre og jeg har prøvet vieller og bækkenvægte uden held..

Annuller spørgsmålet
Fra : SandraFalk

Dato : 21-06-07 07:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål