/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hjemmestrikkede sutsko
Fra : Krammepige
Vist : 4394 gange
100 point
Dato : 04-06-07 10:36

Hej så er jeg tilbage med endnu et spørgsmål. Er der mon nogen der ligger inde med en opskrift eller flere på hjemmestrikkede sutsko, gerne nogle med ekstra lange skafte man kan bøje ned.

På forhånd tak, ved jo i altid er meget hjælpsomme her.

Hilsen Krammepige

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 04-06-07 10:57

Forær dem ikke til din mand

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 04-06-07 11:34

Hvad med denne hjemmegjorte:

http://boink.dk/arkiv/strikkede-sutsko/

Ziggy99

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-07 12:03

Der er nogle på www.rokken.dk som er en side for os hjemmegjorte

Ellers har jeg også nogle opskrifter - skal lige kikke efter.

Hanne

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-07 14:54

Hihi Henrik sådan en findes ikke her ved mig, der er kun plads til håndarbejde *gg*

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-07 14:55

Tak Ziggy det var også den vi havde fundet frem til, håbede der måske var andre. Ellers tak for hjælpen.

Krammepige

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 04-06-07 15:13

Hej camillas moster

Glæder mig til at se om du finder en opskkrift på futter til mig.

Krammepige

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 04-06-07 21:28

jeg har en opskrift på såkaldte alfesko, det er også en hjemmesko, der går lidt op af benene.
jeg kan maile den til dig. du kan sende din e-mail adresse gennem private indlæg.
hilsen runa

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-07 23:56

Jo - ehhhe, krammepige - ser du.... jeg har sq da mistet en masse bl.a. opskrifter, da dette monstrom af en elektronhjerne følte sig hjernevasket, og derfor ikke gemte mine nyeste filer - så'en helt af sig selv...

Men jeg giver ikke sådan op!

Jeg vender frygteligt tilbage
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-06-07 00:06

Så er der tre stk. opskrifter klar.

Skriv din mail-adresse i en privatmail til mig, så sender jeg opskrifterne til dig.