/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Diablo 2
Fra : pjevs_dyret
Vist : 400 gange
165 point
Dato : 02-06-07 17:53

er der nogle som har en orginal CD-key til Diablo 2 (ikke upgraderingen.. den har jeg allrede som orginal:P) så vil give 125 point til ham der først giver mig en orginal CDkey

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 02-06-07 18:16

med andre ord, giv ham en CD key til dit diablo 2 spil, hvilket er 99 kr værd, og få (W00t) 125 pointer for de 99 kr!

Sikke da en fortjeneste da?

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 02-06-07 18:24

hvor mange kender du da der stadig bruger den???? hvis folk ikke bruger (og heller ike har lyst til at bruge den) kan de da ligeså godt give mig CD-key så får jeg en fornøgesle og personen(eller botten får 125point på noget som de ikke skal bruge

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 02-06-07 20:53

tjah, så vidt jeg ved kan man ikke spille udvidelsen hvis der allerede er en anden der spiller den gamle...