/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
adgang til ptz wirelessgcamera
Fra : Clausvell
Vist : 390 gange
20 point
Dato : 01-06-07 22:04

Hej jeg ved ikke hvordan man får adgang til mit ptz wireless g internet camera fra linksys ved hjælp af softwarens web utility fra en andens internet, i dette tilfælde en kammerats.

Jeg har efter min egen opfattelse konfigurerede indstillingerne korrekt, da jeg ikke har nogen problemer med at lokalsiere kameraet hjemme hos mig selv og se et billede.

Kan i hjælpe mig....

vh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-06-07 06:04

Jeg har selv en wireless webcam. Den har indbygget en funktion, så den selv sender billeder ud på min hjemmeside, hvorfra man så kan styre det både horizontal og vertikal, samt zoome ind.

Så hvis den virker på samme måde, så skal man sikre sig, i første omgang, at den hele tiden lægger billeder ud med det interval, som den er indstillet til.

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 20 point
Dato : 03-06-07 18:46

Hejsa

Der er 2 ting i det:
1) I browseren skriver du den IP adresse som du har tildelt kameraet
2) Den maskine som du forsøger adgang fra skal have kameraets Activ X komponent installeret for at du kan se billederne. Denne opfordring kommer som oftest automatisk men kan være spærret for download af din vens setup. Se evt. efter om du får en gul barre øverst i browseren om at der er blokeret.

Dette skulle løse dit problem
Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 23-06-07 13:45

Tak for svaret bluesky.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 24-06-07 02:33

Det var så lidt
Bluesky