/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Forloren skilpade, hvor ??
Fra : tommy_b
Vist : 717 gange
200 point
Dato : 31-05-07 13:42

Hejsa derude...

Er der nogle der kender en restaurant eller en kro i nærheden af københavn, hvor man kan få forloren skilpadde ??

Mvh Tommy

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-07 13:52

Der er sikkert dagens ret på ca 700 steder hver uge.

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 31-05-07 14:01

Ja, men det skal jo ikke være på et plejehjem eller en kantine.
Det skal være et sted hvor de laver det selv. Ikke bare varmer en færdigret op.

Men kan du ikke sige mig hvor det er dagens ret ? Jeg behøver bare ét sted...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 14:09

Langt de fleste restauranter/kroer vil kunne tilbyde produktet......

Det kommer jo helt an på hvor mange I er.....Om de "gider" at lave det......

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 210 point
Dato : 31-05-07 14:22

Frøken Nielsen
Gammel Kongevej 27
1610 København V
Tlf: 33 25 25 74
http://www.aok.dk/profile/8767

Damhuskroen
http://www.damhuskroen.dk/krostue/krostue.html
var dagens ret den 14. maj, men mon ikke de har det på menuen

I højre side den næstnederste annonce
http://www.hvidovre.dk/Files//Filer/Presse/Kommunesiden/2006/060920_1.pdf

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-05-07 14:30

Her ude vest for valby bakker, åbner krofatter
bare en blikdåse og maden er serveret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-07 14:33

Frokostretter - www.gulex.dk
Restaurant Gammel Mønt - Gl. Mønt 41, København ... 6222 1236. frokostretter.
frit valg - pr. kuvert 69,-: forloren skildpadde m/sherry, flutes og halve . ...
http://www.gulex.dk/bransjelist/frokostretter/1.htm - 26k

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 14:43
Godkendelse af svar
Fra : tommy_b

Dato : 31-05-07 15:22

Tak for svaret Klojs.

Det var lige det jeg ledte efter...
Nu gælder det jo bare om at race derud og smage..

Tak for hjælpen.

Tommy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-05-07 16:14

Hey Tommy.

Jeg tror osse på Gl. Kongevej. Restauranter som har en sådan ret som speciale, rykker IKKE låget af en dåse, sir min erfaring mig. Go fornøjelse. - En rigtig herreret

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 31-05-07 17:10

Tak for point og Velbekomme

Jeg tjekkede også lige Den sorte gryde, men kan ikke se det står på menuen.

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 31-05-07 18:47

Jeg tror ikke det er den vilde kvalitet på Den Sorte Gryde...

De satser hvist mere på kvantitet. Man bliver jo syg hvis man spiser en af deres "almindelige" portioner så store som de er !!

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 31-05-07 19:25

Jeg har aldrig selv været der, men hvis man kan bestille ud af huset, kan man dele en portion 2-3 mennesker