/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor køber man korkplader?
Fra : Mette117
Vist : 7798 gange
200 point
Dato : 29-05-07 22:24

Hejsa!

Håber at der er en der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man kan købe store korkplader. Jeg skal til håndarbejdseksamen i næste måned og skal lave nogle store kasser til min udstilling.

Håber at I kan hjælpe mig.

Mange hilsner
Mette117

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 29-05-07 22:41

Det nærmeste jeg kommer på i en fart er at købe hårdemasonitplader i en tømmerhandel og så klæbe gulvkork på. Det købes i selvklæbende plader i gulvbelægningsfirmaer og trælasthandler, evt. sammesteds som masonitten.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-05-07 10:22

Prøv at kigge her:

http://www.terrariemesteren.dk/tilbehoer.htm

nederst på siden...

Held og lykke med dit projekt!

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 30-05-07 11:59

Jeg går ud fra, at du som en selvfølge har søgt på google.com , yahoo.com, krak.dk og degulesider.dk efter kork og efter korkplader
mvh
og hos Panduro hobby og andre hobbysider

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 11:53

Citat
hvor man kan købe store korkplader

Nogle mål kunne være ønskeligt