/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til webcam
Fra : hemse
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 28-05-07 14:39

Jeg har et Hyundai HY-600 webcam - og har smidt cd'en med driveren væk - jeg har søgt på stort set alt hvad der kan søges på uden at finde den - er der en der kan hjælpe???
MVH

Hemse

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 28-05-07 15:24

Prøv at se om du ikke kan finde en her

http://driverscollection.com/?V=Hyundai

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 28-05-07 15:52

Mit link var vist ikke ret godt

Men prøv at tage dette program ned( DrivMagician) og så tilslutte din webcam.Programmet kan finde alle de driver du mangler og download dem,det er et købe program,men der er et seriel-nummer i den rar-fil du tager ned(i tekstdokument),så skal navn og nummerne bare indtastet så virker programet

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E78EB3AB7E884D80

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-05-07 21:40

Det er egentligt utroligt, så mange der får smidt deres installations CD'er væk, efter at have installeret softwaren.
Så et godt og gratis råd er, (især hvis du har flere maskiner) køb nogle af de CD-mapper med plads til ca. 20 CD'er. Skriv maskinens navn på den, og opbevar de CD'er til hver maskine i hver sin mappe.

Jeg har 6 maskiner i huset, og har en mappe til hver, samt mappe til henholdsvis periferi udstyr og til netværket. På den måde kan jeg hurtigt finde netop den CD, som jeg pludselig står og skal bruge.

Kommentar
Fra : hemse

Dato : 28-05-07 22:57

Mange tak for rådet, jeg har installations cd'er til alt muligt en scanner der mistede livet for flere år siden, windows 98, cd.til touchpad, diverse mus, keyboards og alt muligt andet skrammel, men cd'en til mit webcam er pist væk - og jo det er samlet så det hører til hver sin computer - så mange tak for rådet - men jeg ville nu blive mere glad for at finde driveren et sted på nettet når nu cd-en er forsvundet

Kommentar
Fra : hemse

Dato : 28-05-07 22:59

Jeg prøver lige igen!
Mange tak for rådet, jeg har installations cd'er til alt muligt en scanner der mistede livet for flere år siden, windows 98, cd.til touchpad, diverse mus, keyboards og alt muligt andet skrammel, men cd'en til mit webcam er pist væk - og jo det er samlet så det hører til hver sin computer - så mange tak for rådet - men jeg ville nu blive mere glad for at finde driveren et sted på nettet når nu cd-en er forsvundet.

Tak til jangchr for et par gode link - desværre er der ikke noget af det der virker.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 29-05-07 15:26

Har du prøvet at installer DrivMagician og lade den søge efter driver?,den plejer altid at finde nogen,måske også til din webcam