/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor er den geniale haveslange
Fra : storetåen
Vist : 2170 gange
330 point
Dato : 28-05-07 01:11

For et par år siden så jeg en reklame/omtale af en genial haveslange, kan ikke huske hvor, har søgt på nettet, på planteskoler og på div. messer men kan ikke finde den, og INGEN kender eller har hørt om den.
Det er en grøn haveslange, der er lavet af et kraftigt stof materiale a la brandslanger, som falder sammen når der ikke er vand i, men som let udvides igen når der løber vand igennem. Fordelen er at den bla. ikke fylder så meget når den rullet op...
Er der nogen der kan hjælpe mig med flere oplysninger om denne slange?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 340 point
Dato : 28-05-07 01:37

Prøv at se på denne side

http://www.fne.dk/mcms/FileLib/slangekataloget_web.pdf

side 8.

Du kan evt. kontakte firmaet, som sikkert kan oplyse dig om hvor en sådan slange kan købes.

Godkendelse af svar
Fra : storetåen

Dato : 28-05-07 01:43

Tak for svaret ans. Det var lige den hjælp jeg havde brug for, vil kontakte firmaet på tirsdag.
Takker!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-07 01:44

Du kan også kontakte Carl Rasmussen

http://www.carl-ras.dk/e-handelskatalog/haveredskaber/vanding/slanger/

Jeg vil tro at du et af stederne kan få besked.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-07 01:46

Selv tak, jeg håber du får fat i det, du skal bruge