/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
HJælp Hjælp mangler hjælp til
Fra : diskofis
Vist : 2220 gange
200 point
Dato : 27-05-07 21:20

jeg har hele 3 uni fjernbetjeninger, men ingen af dem med userguide
er der en venlig sjæl der måske kunne hjælpe mig lidt her :

1) medion md81187 lille allu tingest med klap
2) Sky urc1632-00b00 (data under batteriklap)
3 Tihao-E5in1

Måske bare hvordan man kunne auto programmere en af dem

Diskofis

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 27-05-07 23:42

Tihao-E5in1:
- press set and hold it
- press device button (summary: set+device button same time)
- led lights
- press set again
- led flashes, when you press power or play button (depending your device) remote control sends always next code when you press button
- when device takes control you have found the code, check functions, if everything is working ok, good, if not, find another code

Godkendelse af svar
Fra : diskofis

Dato : 28-05-07 22:40

Tak for svaret pallebhansen. det var bare super, det funker allerede