/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Yamaha v-max
Fra : sendell22
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 21-01-03 11:33

hej jeg er lidt i vildrede da jeg skal ud og handle ny/anden Mc.
Jeg overvejer at investere mine surt tjente penge i en yamaha v-max fra 91, som jeg har fået et godt tilbud på i schweiz (ca. 20.000 dkr.) men jeg vil gerne vide lidt mere om dyret.
Er der nogen v-max ejere der kan fortælle mig hvor langt den ca. kører på en liter benzin på langture, da jeg skal bruge den til at køre rundt i europa til foråret??
Er der noget man skal være specielt opmærksom på inden man køber?
På forhand tak.

Kommentar
Fra : vmax

Dato : 04-02-03 13:52

Den kører ca.12-18 km pr. liter lidt efter om den er standart. Vi vmaxejere i dk. har lavet en super hjemmeside hvor du kan få alt at vide om "dyret" adressen er www.vmaxclub.dk

mvh.
Søren Hansen
medlem nr 19
vmaxklubben i Dk.

Kommentar
Fra : sendell22

Dato : 04-02-03 14:14

Mange tak for hjælpen.. Det var lige det jeg manglede.

Mvh.
Morten