/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA SanAndreas...
Fra : justuniverse
Vist : 521 gange
120 point
Dato : 22-05-07 17:20

Er der nogen, der kender det fænomen, at man har sin computer et sted, og installerer GTA SA - og spiller osv. og så flytter man sin computer til et andet sted (andet hus, anden ip osv), og så virker spillet ikke?

Sådan er det tilsyneladende for min søns installation (som er original)

Nogle råd?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 22-05-07 18:59

Hej justuniverse!

Hvis det var mig der havde det problem, så ville jeg geninstallere spillet.

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 22-05-07 19:11

Tri: Er prøvet...

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-05-07 19:28

Hej det er sjovt at du skriver det.

Jeg har prøvet det samme et par gange, når jeg har været til computer party

men jeg plejer at få det af en ven, eller også venter jeg simpelthen til jeg har formateret computeren.

Jeg kan sagtens forstå at det er en træls situation du er i

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-05-07 09:51

ellers prøv at kopier dine save game mappe og hele lortet et andet sted hen, og prøv så at starte spillet igen

Kommentar
Fra : Qua

Dato : 25-05-07 15:02

Spiller Han Muti Player eller kun Single?
Fordi han ikke spiller Muti Player har det ikke rigtig nogen betyding hvad ip det er hvis han stadig kan logge på nettet
Synes mere du skal kigge på om ram'ene er blevet beskadet uden rejsen? hvis Fx den ene Ramblok ikke virker så har den måske ikke nok Ram til at Spille
Tag den ene Blok eller hvis der kun er 1 Ramblok kan det ikke være det. men hvis 2 så hiv den ene ud og tænd computen se om ram'ene er gået ned Fx. fra 1G til 512Mb hvis den er det kan det ikke være det du kan os Prøve at Tjekke om Grafik kortet er i stykke det brude være meget nemt Går du bare ind og højre klikker på SkriveBorget og Og kigger ved Skærm Instiller hvad for et Grafik Kort den køre med

Kommentar
Fra : Qua

Dato : 25-05-07 15:05

Hvis det ikke er nogen af de ting til vil jeg de dayworker24 ret slet spillet og husk at sidde Flueben ved "Delete Save Game" og prøv så at se om det var det plager at være save game der laver de fejl men det for det meste hvis du har en Brandt eller Downloadet Verson og så skifter over til en Orginal

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-05-07 15:30

du behøver jo ikke slette dine save games, men du skal flytte om over i en anden mappe.

Gta save games ligger i mappen dokumenter. Så flytter du dem bare og og prøver at starte spillet op igen