/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pris på ICOPAL Decra
Fra : executor
Vist : 3357 gange
100 point
Dato : 21-05-07 22:11

Hvad er Kvm prisen på ICOPAL Decra Elegance "Sort"???

Min fætter siger at den er 184 kr. + moms. det kan jeg bare ik forstå for så er det meget dyre end Betontegl i sort glaseret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-07 22:30
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-07 22:31
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-07 22:31

Ups se bort fra mit link, det var ikke elegance jeg fandt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-05-07 22:36

Nordsted1, dit link er også lidt for gammelt og så er det sammenligning af prisen inklusive det hele.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 22-05-07 12:49

Er Nordsteds link ikke fint nok??? Eller er det mig, der ikke lige kan se, at det ikke dur? Der står jo

På lager - forventet lev.tid 2-5 dage
Varenummer: 5055824
Elegance tagplade sort Decra TAGPLADER
Dækmål 0,46kvm pr. plade
2,2 stk pr. kvm

115,58 DKK (inkl. moms)

http://www.billigtbyg.dk/shop/elegance-sort-163c1.html

Det er jo så pr. plade og ikke pr. m2 - så må du jo igang med at regne

/Ruder4

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-07 13:30

Måske du skulle pudse brillerne / gnide øjnene, ruder4, og kigge een gang til.
Nordsted1's link til Randers Tegl er godt nok, bare forældet. jeg brugte selv siden som da jeg skulle finde min tagløsning for et par år siden.

Jeg linkede til Billigbyg fordi det er et af de få steder prisen vises, men det er jo ikke sikkert at executor vil handle der.
Det sikreste er at ringe lidt rundt.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 22-05-07 14:55

Jeg pudser lige - brillerne som endnu ikke er købt, men det burde jeg måske. Tak tak.

Enig, det er bedst at ringe til diverse byggemarkeder - nogle kan jo også presses i pris og komme med et godt tilbud.

/Ruder4