/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
antal ring
Fra : thoftdahl
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 21-05-07 20:09

hej derude jeg har en nokia 6633 og den ringer kun 3 gange før den går i mistede opkald er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får flere ring.
hvis i også kan hjælpe mig med at ændre størrelsen på uret ville jeg blive mægtig glad

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-05-07 20:11

Mangler du brugsforvirringen?

Kommentar
Fra : thoftdahl

Dato : 21-05-07 20:22

nej men der står det ikke og heller ikke på nettet

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-05-07 20:23

Det kan du rette under indstillinger/opkald/vidrestilling i din telefon.

Kommentar
Fra : thoftdahl

Dato : 21-05-07 20:31

har ikke posten viderestilling !!!!!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-05-07 20:42

Jo det har du.. Så skal du bare finde den.

Den ligger under indstilinger eller opkalds indstilinger

Din telefon er en 6233 ik???

Kan ikke lige finde modellen 6633

Kommentar
Fra : Dressman

Dato : 22-05-07 12:24

**61*Mobilsvarsnummer*antal sekunder# og tryk på ring op.

Antal sekunder er 5-10-15-20-25-30.

Ellers kan dit mobilselskab ændre det for dig.

Kommentar
Fra : thoftdahl

Dato : 22-05-07 18:22

hej copycat jeg leder og leder
alts: menu - indstillinger - opkald: her findes omstilling, valgfri svartast, auto genopkald, video til taleopkald, hurtig kaldbanke på, oversigt efter opkald send id, deling af video, men ingen vidrerstil.
under indstillinger findes: profiler, temaer, toner, display, ur/dato, personlige genveje, forbindelse, opkald, telefon, ekstraudstyr, konfiguration, sikkerhed, gendan fabriksindstillinger så hvad skal jeg så lede under ?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 23-05-07 00:22

Har selv nokia og fatter ikke hvis den på din model ikke er under indstillinger/opkaldsindstillinger..

Men du kan også prøve følgende fremgangsmåde:

Du kan indstille din Telefonsvarer til at gå i gang efter 5, 10, 15, 20, 25 eller 30 sekunder. Det gør du ved at taste:
**61* efterfulgt af dit Telefonsvarer nummer efterfulgt af *11* efterfulgt af den ønskede tidsfaktor (fx 30) efterfulgt af #

Ovenstående er sakset fra Sonofon.dk, syntes de har den mest brugervenlige side med hensyn til søgning af informationer

Taget fra www.mobildebat.dk

Kommentar
Fra : Skuffermus

Dato : 24-05-07 19:03

Du kan prøve at kigge under opkald --> omstilling...