/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gyser historier
Fra : engparken
Vist : 9388 gange
40 point
Dato : 20-05-07 14:51

Hej
Findes der ikke nogle gyser historier her på nettet som er lige til at printe ud ?? Har kun fundet en og det er på gyser.dk,men ville gerne have flere ?? Mvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-07 14:52
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-07 14:57
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-07 15:05
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-05-07 19:36

Barnet i hoppegyngen:
Det var et ægtepar, der skulle til USA. De sikrede sig en pålidelig barnepige. Så alt var sådan set i orden. Men barnepigen blev lidt forsinket, Forældrene skulle jo være i lufthavnen til tiden. Situationen begyndte, at blive kritisk. - - Så endelig ringede barnepigen, og fortalte, at bilen var punkteret, men alt var nu i orden, de kunne bare sætte barnet i hoppegyngen. Hun skulle nok være der i løbet af en ti minutters tid, "Så kør bare". Tiden var knap så forældrene skyndte sig til lufthavnen og kom velbeholdne til USA (De hørte ingen nyheder hjemmefra i de 6 uger de var der) Barneplejersken fortsatte mod hjemmet, kørte ind i et kryds, ramte en anden bil, og blev dræbt på stedet.
Da forældrene kom hjem, sad der et lille barneskelet i hoppegyngen!

Var den uhyggelig nok?

Accepteret svar
Fra : mystik

Modtaget 40 point
Dato : 20-05-07 22:28

GYS OG GRU FRA FORTIDEN
http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada-DK%3Aofficial&channel=s&hl=da&q=gys&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning

EN GYSER FRA DAGLIGDAGEN
http://www.textcon.dk/jobmagasinet/gamle/06nadia.htm

GYS OG GRU
http://oda.schilling.person.emu.dk/gyser/historier.htm

GYSERHISTORIER
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=161&posting=1003985

HØR GYSERHISTORIER HVER ONSDAG PÅ BARRACUDA
www.dr.dk/Barracuda/barracudaradio/Gys/20070131153249.htm

30 korte gyserhistorier
bibliotek.dk/vis.php?target%5B%5D=dfa&field1=lem&term1=gyserhistorier

SPØGELSESHISTORIER FRA DET VIRKELIGE LIV
http://home13.inet.tele.dk/horn/anetup/ghost.htm

Kan du sove rigtigt dejligt

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 21-05-07 10:07

Hej Valde

Ja den var godt nok uhyggelig, jeg har gået hele natten og strintpisset i hele huset.
Jeg blev godt nok bange,du må godt nok ikke komme med sådanne nogen uhyggelige gyser historier.
Med venlig hilsen Engparken som stadig strintpisser over hele huset

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 22-05-07 12:15

Den gyserhistorie, som valde. beskriver gør den jo til et gys, der vil noget, da det er autentisk, det der bliver beskrevet.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-07 12:54

Jeg mener det er det der hedder en vandrehistorie

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 22-05-07 13:28

Tak for svaret mystik.