/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opstartslyd Nokia E 65
Fra : binepigen
Vist : 836 gange
200 point
Dato : 20-05-07 00:27

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg slår den opstartslyd fra der er når telefonen tændes , det er en nokia E 65 ???

På forhånd tak

Kommentar
Fra : nasher

Dato : 20-05-07 08:07

Under indstillinger og så videre under Telefon , så er der en mulighed som hedder STARTTONE , slå den fra.

NASHER

Jeg har en 5140i , men Nokia plejer ikke at lave så meget om på deres menu'er , så det burde også virke for dig.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-07 09:17

Har lige været hele min telefon (samt manual) igennem og kan ikke se at det kan lade sig gøre..

Og Nasher... Der er meget stor forskel på 5140I og på E65 som er en Symbian platform

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 20-05-07 11:08

Kontorverden : Det samme har jeg , derfor jeg spørger her , men det virker da underligt at man ikke kan gøre det .

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-07 21:45

Helt enig.. Jeg har en supernørdet kollega som ved ALT om Nokia, jeg spørger ham i morgen (mandag)

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 20-05-07 21:48

Super

Kommentar
Fra : pve

Dato : 21-05-07 09:22

Tror ikke på du kan slå det fra. Har selv en Nokia E61 og der kan det ikke lade sig gøre

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 200 point
Dato : 21-05-07 10:57

Hvis du i profilindstillingerne slår advarselstoner fra, så starter den lydløst op.

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 21-05-07 12:06

Tak for svaret Kortoververden. Det prøver jeg lige, ved ikke rigtig hvad jeg ellers bruger de advarselstoner til, det skulle jo nødig ske jeg ikke opdagede at batteriet blev tømt , men det finder jeg jo ud af