/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Memorystick Pro duo
Fra : mort1760
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 17-05-07 12:10

Hvordan kan jeg fjerne skrivebeskyttelsen fra den.. har prøvet at fjerne den ved at fjerne det der flueben under egenskaber, men det virker ikke, for det kommer bare igen... hvad skal jeg gøre...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-07 13:45

Formater den i et camera

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 17-05-07 14:25

det hjælper stadig ikk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-07 16:11

Hvis du kan sætte den i en kortlæser:
Højreklik på denne computer og vælg administre
vælg så diskhåndtering
H-klik på din Memorystick Pro duo

Inden du tager den ud igen skan afmonteres ved den grønne pil
h-klik og klik på "sikker fjernelse............"

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 17-05-07 20:36

Er du sikker på at din kortlæser faktisk kan skrive til kortet?
Fx læseren i min printer kan ikke skrive, men kan godt læse.
MS Pro Duo plejer at være til mobiltelefoner.
Prøv at sætte det i telefonen og forbind telefonen til computeren via Bluetooth eller kabel hvis det er muligt, du vil nemlig kunne finde kortet om en eksternt drev i Denne Computer når driverne til telefonen er installeret...
Held og lykke.