/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Udstilling af dukker
Fra : itgirl
Vist : 1328 gange
300 point
Dato : 16-05-07 12:02

Hej,
jeg vil bare spørge om der har en idé til hvordan jeg udstiller mine samler-dukker bedst muligt? Jeg har søgt lidt efter doll display/cases på internettet, men de henviser kun til udenlandske butikker. Mine dukker er ca. 50 cm høje, og jeg har 5 stk. Det må helt ikke være en løsning der fylder alt for meget, da jeg har begrænset plads i min lejlighed.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 310 point
Dato : 16-05-07 12:18
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-07 12:18

Citat
lejlighed.

Sæt dem i vinduet....

Kommentar
Fra : itgirl

Dato : 16-05-07 12:21

Tak for svarene.

Problemet med vitrineskabe er, at der ikke er 50+ cm. imellem hylderne, ellers ville det have været en god idé.

Jeg kan desværre heller ikke stille dem i vinduet, da de helst skal beskyttes mod støv og stærk sollys.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-05-07 12:23

- så "forvrænger" de jo lysindfaldet refi...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-05-07 12:24

- der findes jo også vitrineskabe med flytbare hylder...

Kommentar
Fra : itgirl

Dato : 16-05-07 12:28

Jeg har prøvet at kigge på nogle, men så skal det være højt nok til at have 5 dukker på 50 cm eller også skal jeg til at købe to skabe.... Men hvis der er nogle der kender til et vitrineskab med flytbare hylder (ikke bare ét hvor nogle af hylderne kan fjernes), så accepterer jeg også det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-07 12:29

ikke spamme

Hvad med æsker i tilpas størrelse med gennemsigtig plastic som låg.....

Den med vinduet var fordi jeg troede du mente udstille for ANDRE.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-07 12:32

http://www.daells-bolighus.dk/vis_gruppe.php?id=52&menu=menu_3

Det er bare at fjerne de hylder du ikke skal bruge.....

Kommentar
Fra : itgirl

Dato : 16-05-07 12:37

Ikke for at være meget besværlig (er nok for sent nu), men det ville være godt hvis skabet havde nogle hylder man selv kunne tilpasse afstanden mellem, så man ikke bare fjerner nogle, så der bliver 80 cm mellem hver hylde, da det ser lidt ubalanceret ud.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 16-05-07 12:55

De dukker må da bare sidde ned, så de kan være i et skab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-07 12:55

Det kan du da i næsten ALLE vitrineskabe......

Men der vil jo blive hylder i overskud

Kommentar
Fra : itgirl

Dato : 16-05-07 13:07

Du har nok ret. Jeg troede bare at man i skabe med glas havde forborede huller, så hylderne har en bestemt plads. Det beyder jo egentlig at jeg må give points til den der først foreslog et vitrineskab, men I skal alle have tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : itgirl

Dato : 16-05-07 13:08

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-05-07 13:08

- dette firma kan "skræddersy" et skab efter dine ønsker:

http://www.manneq.com/index.php?products&butik=5&kat=9&pr=136#

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-05-07 13:09

- velbekommen itgirl...