/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger et bestemt track
Fra : jakob20
Vist : 729 gange
150 point
Dato : 13-05-07 14:34

Hej alle

jeg søger et techno-nummer jeg ikke ved noget om, andet end at "bandet" måske hedder noget i stil med "beath treex". Nummeret er vist forholdsvis nyt, og lyder meget godt (i sammenligning med alt det techno-lort der findes).
Håber I kan hjælpe:D

På forhånd tak,

jakob20

Accepteret svar
Fra : Arials

Modtaget 160 point
Dato : 13-05-07 14:39

det hedder G-spott - beat traxx

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-05-07 14:47

Nu er det rimelig svært at vide, hvad du mener med genre-betegnelsen techno, da folk har meget forskellige opfattelser af stilen. Kan du ikke nævne andre bands/kunstnere, som laver musik i samme dur?
Det er meget vanskeligt at hjælpe dig med så få informationer...

Eneste forslag jeg har lige nu er nummeret "Ride on a white train" med Klubbingman feat. BEATRIX Delgado, som dog mere er trance end techno....

Hør den her:
http://www.myvideo.de/watch/849360

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 13-05-07 14:49

Kazistuta <-- det er ellers et også et fedt nummer klubbinman er cool .... revolution er også fed..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-05-07 15:10

- jeg tror at du tænker på remixed af Den Gamle Gartner / Kandis på speed...

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 13-05-07 15:11

men havd det lyder mest af alt som en hud-film på crack, for hun stønner konstant...**LOL**

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-05-07 20:35

Hvis du kan lidt af teksten/beatet kan denne side muligvis bruges: http://www.midomi.com

Godkendelse af svar
Fra : jakob20

Dato : 13-05-07 22:48

Tak for svaret Arials. Der var lige det jeg ledte efter. Og den hurtige respons:D