/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6310i, 6510 eller T68i ??
Fra : laukjaersgaard
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 20-01-03 13:27

Hejsa
Min arbejdsgiver vil give (låne) mig en mobiltelefon, og har stillet mig overfor et udvalg - forresten lånt via Teliamobiz i den billige gruppe - men hvilken skal jeg vælge ?
Umiddelbart interessante lyder til at være Nokia 6310i, Nokia 6510 eller en Ericsson T68i, privat har jeg en ældre Ericsson som jeg har været tilfreds med.
De Nokia'er jeg har prøvet, har haft et menusystem som jeg ikke bryder mig meget om, og der er jo rygter om mange fejl på Nokia'er.

Hvilken skal jeg vælge og hvorfor ??

Lau

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-03 14:46

Jeg vil nok helt klar gå efter Ericsson.

Den vejer mindst 84g,
den er tyndest 20mm,
dog 3mm højrer en 6510,
Længst taletid 12timer,
understøtter Wap 2.0 hvilket nokias ikke gør(v1.21),
Triband (6510 ikke),
Bluetooth (6510 ikke)

nokias funktions sammenligning - http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/ (sæt myggeben efter behov)
Ericsson produkt info - http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=9932&LM=PSM_V

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-01-03 17:51

Master_of_KeFir

Gælder det også 6310i??

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 20-01-03 17:53

Du skal selvfølgelig ha' dig en Ericsson. Hvorfor?: Du kender Ericsson i forvejen; du bryder dig ikke om menuerne i Nokia - og har selv gode erfaringer med Ericsson...

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 21-01-03 10:22

Takker for de gode råd, eller måske nærmerer for at blive bekræftet i mit umiddelbare valg. Det er jo noget af en jungle at bevæge sig ud i, og mange af de faciliteter der efterhånden kan fås til mobilos virker lidt som sort snak for mig - egentlig tror jeg ikke at jeg kommer til at bruge dem (det sagde jeg også om PC-ere).

Lau