/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
se venedig og dø
Fra : goldiedk
Vist : 599 gange
40 point
Dato : 10-05-07 08:04

Er der nogen der kan hjælpe mig med en mp3 version af se venedig og dø med lone kellerman. Jeg har ledt med kan kun finde uden lone kellerman.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-05-07 08:20

Nummeret findes på dobbelt CD: "Hvis du tror du er noget" med diverse kunstnere. Nr. 11 på CD 2

Accepteret svar
Fra : coincident

Modtaget 40 point
Dato : 10-05-07 11:58

Hej goldiedk.

Har sangen og kan converterer den til Mp3

coincident.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-05-07 12:53

Ja hvorfor ikke købe CDen og få flere numre med i købet, nummeret findes på flere opsamlings CDer, men er vist for gammel til at være markedsført som download et par eksempler: Kitsch Hits 2 http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=125752&preorder=0&news=0&sale=0&secondhand=0&showGenre=0&showCat=1 Så Længe Jeg Lever https://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=633860 bagefter kan du selv rippe til mp3 på computeren

Godkendelse af svar
Fra : goldiedk

Dato : 10-05-07 14:29

Tak for svaret coincident.

Det vil jeg meget gerne ha, jeg bor i Italien og er ved at lave en video cd til min familie og syntes det ville være den perfekte sang at putte på.

Er det muligt du kan sende den til mig.

Goldiedk

Kommentar
Fra : Maiski1980

Dato : 07-01-09 23:50

Hej,

Har du stadig "Se Venedig og dø" liggende? Jeg vil meget gerne have den sendt på maihelenelykke@gmail.com.

På forhånd tak,

Mai

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-09 02:06

Hej du spørger i et gammels spørgsmål som er lukket, og det er ikke sikkert den du spørger ser dit indlæg, du bør selv stille et spørgsmål når der er noget som vi måske kan hjælpe med, men du får lige et tip her.
Først henter og installerer du det gratis lille program her: http://youtubedownload.altervista.org/ så går du ind på Youtube og ser/hører musikken: http://www.youtube.com/watch?v=nD4welGfUMI ude til højre hvor der står URL, der klikker du en gang på linjen og kopierer (højre klik eller Ctrl + C) så åbner du dit nye program: YoutubeDownloader, først klikker du på den lille mappe i højre side og vælger en mappe at gemme dine videoer og mp3 i, og så sætter du URL ind (det gør den sikker automatisk) og klikker på OK, så hentes videoen når den er hentet, så flytter du prikken ned i Convert video og klikker ude til højre på linjen under Convert to, der vælger du MPEG Audio Layer 3 (MP3) og klikker OK, der kommer et vindue hvor du skal vælge kvalitet, der kan du med fordel vælge den næst højeste Optimal
Vil du have mere hjælp så bør du selv stille et spørgsmål .
Og så må du aldrig skrive din e-mail adresse, sådan at den ligger frit fremme som her oven over, nogen kunne misbruge den og sende dig spam mail, hvis du vil give din mail adresse til en eller flere, så benyt dig af private indlæg