/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
ANG. Fladskærme.
Fra : engparken
Vist : 525 gange
37 point
Dato : 09-05-07 08:54

Hejsa

Findes der ikke en hjemmeside hvor man kan købe billige fladskærme til ens computer ??
Jeg mener brugte til billige penge ??
Mvh.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-05-07 09:00

Prøv :
http://www.demoshop.dk/
Ellers er der jo
QXL, Den Blå Avis etc.
Gambrinus

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 09-05-07 09:27

De har billige fladskærme hos TDC lige nu
det kan ikke betale sig at købe en brugt når en ny lige nu koster 1300 kr.
Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 10:32

Køb NY.....

Hvis "folk" vil sælge en brugt fladskærm har det sin årsag.......

Så det giver i de fleste tilfælde KUN ærgelser.....

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 09-05-07 14:11

jeg sælger a og til en brugt skærm! fordi jeg har købt ny større måske hurtigere. Hvorfor skal det mistænkeliggøres, for de gamle fejlede absolute ingenting. Jeg vil på det kraftigste anbefale folk der kommenterer om at bruge det indvendige af hovedet inden de kommenterer noget som helst. Vi er ikke alle hundehoder hængerøve eller socialdemokrater fordi vi sælger brugt

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 09-05-07 14:51

Hej egjegj

Jeg vil lige holde med dig
Mange tror man stjæler eller vil snyde nogen som sælger brugt
Som egjegj skriver sælger han jo tit en skærm fordi han køber en større eller hurtiger.
Hvis du har 1 eller 2 som du engang vil sælge så er jeg da interserret
Jeg og min søn vil gerne købe en billig brugt,jeg ved godt at en ny koster 12-1300 Kroner men kan vi få 2 til den samme pris som en ny koster så vil vi gerne det,vi behøver ikke nyt Mvh Engparken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 16:14

Jamen så handler I da bare....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-05-07 16:43

Rolig nu alle. Det er vel kun ment som et velment råd til at det kan være farligt at købe en brugt skærm på nettet uden at man har en chance for at afprøve den.
Personligt ville jeg aldrig købe en brugt til de små priser der er lige nu.