/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Pigers tanke om penisen? HJÆLP
Fra : CLausenGG
Vist : 4333 gange
20 point
Dato : 08-05-07 11:42

Hej..

Jeg er 15 år og har en penis på ca 15-16 cm.

Jeg vil nu spørge jer piger om noget:
Lige nu tænker jeg ikke på orgasme eller tilfredsstille pigen.
Jeg tænker på om hvor lille en penis skal være før i piger tænker OH hvor er den lille. Altså hvor i sådan tænker meget over det, og sådan. Altså det er psykisk jeg mener, omkring hvad i tænker om pikken ?
Min er deromkring 15-16 cm ? Er det okay eller ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 11:48

Så længe du ikke tisser ved siden af toilettet er det OK

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-05-07 11:53

lol,,den er jo stort set ik større end min brystvorte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-07 12:16

Som en pige sagde:
Bedre med en lille der kilder end en stor der gør ondt.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 13:05

Ja det er et problem, fordi pigerne er opvokset med rideheste. de har jo en på ca75 cm og tyk som en hegnspæl. Er der så noget at sige til, at når de ser hvad drengen kan byde på, så bryder de enten i gråd af skufelse eller falder sammen i krampelatter. - nå man kan jo ikke få alt i livet!

Kommentar
Fra : effix

Dato : 08-05-07 13:06

Kvinder er vel lidt ligesom os mænd nogle af os kan lide store bryster og andre af os mindre bryster.
Nu er det jo sådan at du kun er 15år, hvilket betyder at der er et par år endnu hvor din krop udvikler sig. Så de 15-16cm kan sagtens nå at blive til mere. :)
Men slå koldt vand i blodet 15-16cm er en ganske normal penislængde. Undersøgelser fra 1996 har vist at mænds gennemsnitlige penislængde 12,9cm. Husk på det er et gennemsnitligt tal hvilket betyder der er nogle der ligger under det tal men også nogle der ligger over de 12.9cm. Så du har vidst ikke noget at bekymre dig om, du har en normal størrelse penis ligesom de fleste af os andre :)
Mit råd er koncentrer dig ikke om størrelsen men om pigen istedet.
Mvh
effix

Kommentar
Fra : geilpink

Dato : 08-05-07 14:08

Synes ikke du har noget at være ked af 15 cm er slet ikke lille ... tror vi snakker under 10 inden man studser over det! Men jeg tror de fleste lader det komme an på en "prøve" Størrelsen er mere eller mindre ligemeget hvis ejeren kan finde ud af at bruge den !

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 14:34

Mange siger: Det er ikke størrelsen, men gørelsen! - - - - -
De har vel ikke noget imod begge dele: Størrelse + gørelse ?

Kommentar
Fra : geilpink

Dato : 08-05-07 14:38

Personligt synes jeg at de "store" har for mange begrænsninger .. det kommer nemt til at gøre ondt og mange stillinger er direkte umulige fordi det er gør for ondt ... Desuden har jeg en mistanke om at fyre der er meget veludstyrede tror at så er alt bare "fjong" og de behøver ikke gøre sig særlig umage ... der tager de fejl

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-05-07 14:43

Citat
De har vel ikke noget imod begge dele: Størrelse + gørelse ?

Det kommer da godtnok an på størrelsen...! For stort kan gøre ganske ondt - og hvor sjovt er det...?

Men jeg er med på det hold, der hepper på "at størrelsen ikke er altafgørende" - og at du er ganske normal og som de fleste andre.

Og selvom den var ganske lille bitte, så findes der mange sjove måder at dyrke sex på, til glæde for begge parter! Og øvelse gør som bekendt mester...

Kommentar
Fra : calista

Dato : 08-05-07 15:04

Istemmer, det er ikke størrelsen, men gørelsen!
Og som bekendt, så gør øvelse mester

Jeg har nu aldrig hørt om piger, der bryder sammen i krampegråd eller ditto latter over størrelsen. Ej heller hørt om piger, der finder lup og pincet frem.. Men jeg kan da tage fejl

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 15:21

piger, der finder lup og pincet frem.. Ja det kan han da undgå, den er da stor nok til at han kan hænge et skilt på den med: "Kommer snart"

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 08-05-07 16:18

Tja.... penis længden er nok kun noget psykisk hos mænd, kvinder tænker sku nok mest på, hvor rar og sjov du er, samt om du elsker hende.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-05-07 18:31

I mine unge dage,havde vi en gylden regel:Begge hænder og hovedet frit.
Altså man tar om den med begge hænder,den ene foran den anden,og så skal hovedet være frit.
Men vi har også altid fået ros for at være veludrustet,i den del af landet hvor jeg kommer fra.
P.S. I dag er det nok med en hånd.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 18:35

Citat
Men vi har også altid fået ros for at være veludrustet,i den del af landet hvor jeg kommer fra

Næh....

I havde bare små hænder

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-05-07 18:38

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-05-07 19:36

Når man måler størrelse, er det så fra røvhullet ? - for der måler man fra, når det er længden på en kattehale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 19:47

Citat
for der måler man fra, når det er længden på en kattehale.

Hvad har kattehaler med emnet at gøre.......

Hvis katten formerer sig med halen skal jeg da vist have mine skolepenge tilbage.....

Så har de da fyldt mig med løgn.....

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 08-05-07 19:53

Citat
Men vi har også altid fået ros for at være veludrustet,i den del af landet hvor jeg kommer fra

Næh....

I havde bare små hænder

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-07 20:34

Jeg har været udefor en pige som hentede en pincet og en lup.................

Jeg havde lige foræret hende en diamantring.

Yes - to hænder og hovedet fri..................indtil hun smider tøget - - - flere hænder.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 20:49

e. c. skrev. --------------------------------------------------------------------------------
Jeg har været udefor en pige som hentede en pincet og en lup.................

Fandt hun den ec

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-07 20:53

Ja ja - hun fandt både luppen og pincetten.
Og så "snakkede" vi om noget andet.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 21:05

Sorry. jeg overså den næste linie e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-05-07 21:16

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-05-07 21:22

Angående den snak om kattehaler og hvor man måler dem fra, Så synes jeg i mangler en historie , som jeg hørte første gang da jeg var 10 år. Dengang syntes jeg den var sjov!. Den drejede sig om en bondemand og hans karl. De var også kommet til at diskutere størrelser. tjeneste karlen kom for skade at påstå at hans var lige så lang som en kattehale. Bondemanden indfangede en kat, målte halen på den. så da karlens skulle måles, måtte han redde situationen ved at forlange at det skulle gå retfærdigt til, kattens blev jo målt fra røvhullet.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 08-05-07 21:42

ikke størrelsen men gørrelsen....??

Det er jo noget med små tissemænd siger...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-05-07 22:18

15 - 16 cm er vist ikke noget, der lader sig skjule... Og oven i det er der jo det finurlige med sådan nogen dimser, at de har det med en overgang at blive (for nogen endda imponerende) meget større end det, der var forventet.

Så CLausenGG: Mit svar er, at du har en længde, der ligger helt fint i forhold til størrelsen. Så må du eventuelt øve dig med hensyn til gørelsen....

Held og lykke.

Kommentar
Fra : lan-pigen

Dato : 18-05-07 12:45

Jeg tænker ikke så meget på det. jeg regere hvis den er for stor eller under 10 centimeter. men det er hvordan i bruger den vi reagere.

Jeg har prøvet en del forskellige og tropr faktisk jeg foretrækker 14-18 centimeter så du er da slet ikke galt i byen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 12:49

ALLE størrelser kan det de er beregnet til

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-07 13:18

Ja refi - ALLE størrelser kan det de er beregnet til - at lade vandet mener du vel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 13:23

Ja da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 13:24

Den anden funktion kan klares i et reagensglas

Men det er ikke så sjovt

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-07 13:37

Det er jeg glad for - ingen uartige tanker!

Kommentar
Fra : OLIVER1001

Dato : 19-05-07 18:33

hej jer er en sexy maænd jeg søger efter en søde og sexy pige

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 18:56

Oliver1001: Så se dig dog om! Bare jeg kigger ud af vinduet - der vrimler det med dem!

Kommentar
Fra : OLIVER1001

Dato : 19-05-07 18:58

jeg. min penis på 20 cm er det nok til en søde pige

Kommentar
Fra : OLIVER1001

Dato : 19-05-07 18:59

Citat
Kode

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 19:10

Na a 20 cm mon? :-?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 19:14

Oliver1001 - du spørger: "--------------------------------------------------------------------------------
jeg. min penis på 20 cm er det nok til en søde pige
Jamen det kommer da helt an på HVOR SØD hun er

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-05-07 20:09

Det kommer også an på hvor du måler fra. Er det som med kattehaler?

Kommentar
Fra : camilla23mor

Dato : 20-05-07 21:40

det er vist en ret normal størelse tror at 80 % af mænd har den størelse og det er absolute ikke rart for os piger i hvert fald ikke mig hvis den er større for det gør squ ondt hvis man feks laver doggy style. så vær du glad for din størelse den skal nok glæde mange piger eller i hvert fald din kommende kæreste

Kommentar
Fra : diekatze

Dato : 27-05-07 00:33

15-16 cm er da vist meget okay... jeg er som regel mest interesseret i tykkelsen...

Jeg må tilstå at det med at det ikke er størrelsen men gørelsen, ikke er et citat jeg har opfundet... (måske det var en mand med en lille pik)...
Jeg vil gerne kunne mærke når jeg bliver taget af en mand....