/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
radioscanner
Fra : jjbry
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 04-05-07 08:28

Er der nogen som har konkrete erfaringer med en eller flere radioscannere.
Grunden er, at en bestemt scanner kan lyde rigtig god på papiret,
men er den det også ude i virkligheden?
Det er mest mobile scannere jeg er interesseret i.

aflytnings interessen ligger indenfor:

Politi
Falck, og andre i det område
Maritim trafik
Fly, store som små

Det behøver ikke kun at være een scanner, der kan tage det hele hvis det evt. er bedre med to??

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 04-05-07 08:44

her kan du læse alt hvad du har behov for at vide om scanner,,,,,http://www.dkscan.dk/news.php

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 04-05-07 08:51

I dette forum diskuteres om erfaringer med scannere og der er en udemærket forhanndlerliste,,,men den kender du velsagtens

http://www.dkscan.dk/news.php

Ziggy99

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 04-05-07 15:58

Jeg har en Uniden scanner
den er super!!!
den er fem år gammel og virker stadig. + batteriet er stadig godt!!
den scanner 200 kanaler på 1 sekund, så det er ret godt!!
god kvalitet!!
den har været tabt på jorden 100 gange - mindst og den holder stadig!!

B