/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
noder med sangtekster
Fra : trillegog
Vist : 368 gange
18 point
Dato : 19-01-03 11:18

Hej...
Er der nogen der kender en side, hvor man kan hente sangtekster med noder gratis, til ...f.eks. 60´er musik mm. også gerne nyere musik?
Hej og på forhånd tak
Trillegog

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-01-03 11:23

Hej Trillegog
prøv at se om du kan finde lidt her
http://musicdirect.dk/Akk.html
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-01-03 11:30

Tillæg
Her er en side med en helt masse sangtekster
http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side36.htm
MVH Brian

Accepteret svar
Fra : mandebrian

Modtaget 18 point
Dato : 19-01-03 17:13

Der er masser af sider! Prøv, www.guitartabs.com, guitartabs.cc, freshtabs.com, tabworld.com. Personligt synes jeg guitartabs.cc og com helt klart er de bedste!

Kommentar
Fra : trillegog

Dato : 19-01-03 18:10

Jeg kunne meget godt tænke mig noder til keyboard osse...er der mon nogen der ved hvor?
TAK )
Hej fra Trillegog

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-01-03 20:18

Hej trillegog
Et lille godt råd til næste gang du stiller et spørgsmål herinde
lad være med ved at lukke spørgsmålet så tidlig,den bliver lukket lige så snart du har godkendt et svar
og herefter skal folk betale point for at komme ind og læse dit spørgsmål
og nu er det jo ikke sikker på at du får svar på det du spørger om nu,nemlig noder til keyboard
bare et lille råd herfra
og du behøves heller ikke at acepterer når der er et formodet svar til dig,du kan også godt vælge en kommentar som svar
MVH og en forsat god søndag aften
Brian

Kommentar
Fra : trillegog

Dato : 20-01-03 17:07

ok Brian....er osse ny herinde, så tak for rådet....