/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Hjælp miig hurtigst muligst :b
Fra : Emma10
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 01-05-07 18:26

Heej .
Jeg vil gerne vide lidt mer om U.s.a.
og jeg har 2 spørgelsmål og jeg giver 40 point for hver hvis i svarer de kommer her :
1: hvad er miljøet ?
2: hvad er importen ?

m.v.h Emma 10

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-07 18:28

Nu igen, underlige ubegripelige spørgsmål du stiller.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=google.us&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-07 18:29

Det er bare at google løs, det behøver andre vel ikke at gøre for dig.

Kommentar
Fra : Emma10

Dato : 01-05-07 18:36

jo :b for vi kan ikk finde det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-05-07 18:37

Citat
1: hvad er miljøet ?
2: hvad er importen ?

Det komme da an på hvor du vil hen???
De importerer da alt

dr,dem

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 01-05-07 19:27

Det bedste jeg kan foreslå er leksikon.org
http://leksikon.org/art.php?n=3073

i har garanteret været derinde, men det er da et forsøg værd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-07 19:51
Kommentar
Fra : dordi

Dato : 01-05-07 21:05

Ej Hallo Theil!!!!

Emma10 prøver ligesom om at spørge om noget, noget man er i tvivl om, og gerne vil have svar på herinde på kandu, siden man kan tillade sig at stille alle spørgsmål på.....

Og så er du bare fuldstændig øv.... "Nu igen, underlige ubegripelige spørgsmål du stiller."
Skriver man da ikke, hun kommer for fanden herind for at få svar på nogle ting hun går rundt og tænker på!!!

Du er fandme årsagen til man lige så stille og roligt ikke "tør" stille spørsmål herinde....
Har sgu oplevet det samme med dig personligt, ens gejst ryger sgu ned bare pga dig!!!

Så lad være med at svare hvis du kun kan have en negativ tone (ja ved godt jeg har det nu, men nu skal det sgu ud!!)

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 01-05-07 23:27

øhhh dordi .. nu er det så ikke første gang, at Emma har stillet det spørgsmål. De er åbenbart igang med en skoleopgave, og sidst var der 2 piger, der stillede faktisk det samme spørgsmål - nogle meget store spørgsmål. Du kan ikke svare på, hvad USA's miljø er i én sætning. Og ud over det - så burde skoleelever lave sine lektier selv i stedet for at forvente, at andre gør det for en - hvilket var årsagen sidste gang. At Theil så måske er LIDT hård i sin udtalelse - tja .. Men når man HAR forsøgt at hjælpe én gang og dengang også følte sig lidt små dum, så ...

Jeg er da ked af, at du har oplevet, at folk ikke svarer ordenligt, men ind imellem skal man måske også overveje, om man får som man giver? Stil et ordenligt og velformuleret spørgsmål - så er jeg sikker på, at der er mange, der gerne vil hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-07 06:28

dordi
klap i

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-05-07 09:24

Emma, det lyder somom i har fået stillet en opgave der er svær at svare på, men med skoleopgaver kan man altid gå til sin lærer og bede om gode råd - eller læse det i har fået for. Hvis i bliver bedt om at bruge internettet, så tror jeg du kan svare hvad som helst - måske handler opgaven mere om at formulere sig?

Når jeg læser dine spørgsmål lyder det som samfundsfag, noget med bruttonationalprodukt fx?

god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Emma10

Dato : 02-05-07 20:55

Jeg v godt det er irreterende jeg hele tiden stiller det der spørgelsmål, men det er fordi vi skal framlægge imorgen og vi mangler kun det ene spørgelsmål ..... og vi har kigget over alt !

Kommentar
Fra : natmaden