/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dilemma bil/mc (?)
Fra : taliskoko
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 28-04-07 11:50

Hey.

Her i huset har vi to biler. En "fin" benzin bil og en gul plade dielseoser til længere ture.

Nu står man(d) jo og skal have overstået mc-kortet og så skal man(d) da også have en MC.
Men økonnomiministeren tillader ikke to biler og en MC, og det er den "fine" bil der skal ryge om noget skal det.
Men hvordan får man sin MC forhandler til at tage bilen i bytte eller sin bilforhandler til at skaffe én en MC? Jeg synes selv jeg er ude på et overdrev, men håber dog andre har stået i en lign situation før, og kan øse af pakken med guldkorn. :-/

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 28-04-07 12:10

Du kunne jo prøve at sælge den privat, f.eks. på bilbasen, men der er da også andre sider. Bilbasen er:http://www.bilbasen.dk/Administration/SellYourCar.aspx
Hej, og held med foretagenet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-04-07 12:31

Jo, men det var jo det jeg ville undgå. Jeg håber jo der findes en løsning ligesom når der handles bil/bil, og at nogen herinde sidde med nøglen til om dét kendes eller er prøvet med bil/mc.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 28-04-07 13:05

Det som du vil, er jo den dyre løsning. - Men der er selvfølgelig da nogle som vil handle efter dit konsept. Hvis ikke det er en blandet bil/mc-handler, så er der da bare at henvende sig, hvis der er en cykel du har udset dig, for selvom de ikke handler med biler, har mange en aftager til eventuelle indbyttede biler.
Jeg har for nogle år siden været brugtvognshandler, og havde også kolleger som ringede til mig om et bestemt emne var interessant for mig.--sådan.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 13:55

her er da en der gerne handler med begge dele...

http://www.steens-mc.dk/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-04-07 13:57

Hey refi.

Yes, men han får ikke de bedste anbefalinger med på vejen andetsteds. Så den dutter ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 14:06

Næh....

Men det var også kun for at give dig et eksempel.....

Der er med sikkerhed 100vis af den slags i DK - så det er da bare at søge.....

Start i dit eget område og udvid søgeområdet til du finder hvad du søger.....

Vi kan jo sidde ag finde masser af link, men hvis ikke de har det du søger eller ikke vil give den byttepris du vil have, hjælper det jo ikke.....

Det ved kun du

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 14:07

Citat
Yes, men han får ikke de bedste anbefalinger med på vejen andetsteds

Det er jo ikke ensbetydende med at DU bliver snydt....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-04-07 15:11

Hey refi.

Det er jo derfor jeg har startet tråden, det er ikke lykkedes mig at finde andre end Steens MC. Og det er endnu ikke lykkedes mig at finde nogen der har sagt noget godt om den forretning, og når garvede MC'ister takker nej til at handle der, bør man vel også lytte til dem der har erfaringen med sig.??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 15:20

Her er da en mere.....

http://www.mcland.dk/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-04-07 15:28

Jvad bruger du som søgeord? Jeg formoder du googler?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 15:32

bytte bil med mc
bytte mc med bil
bil og mc
forhandler af bil og mc

der er mange forskellige løsninger....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 15:33

Derudover kommer en "bunke" køb og salg annoncer fra private der ønsker at bytte.....

Kommentar
Fra : JohnJChristense

Dato : 07-05-07 08:34

Der ligger en "blandet landhandel" i Horsens som hedder...??? (Ja, og så er det lige at jeg ikke kan huske det!!!!) Den optræder på nettet med "flere hundrede mc'er", men handler vist også med biler!

JayZee