/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pava eller Dinitrol ?
Fra : lucerne01
Vist : 3554 gange
50 point
Dato : 27-04-07 20:47

Hej

Skal til at have rustbeskyttet min bil, er dog lidt itvivl om hvilke af disse 2 mærker jeg skal vælge?

Pava eller Dinitrol ?

Nogle der har gode erfaringer også mht til værksted hvor det kan udføres godt ?
Bor i Nordsjælland.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 20:48

Aut. værksteder er altid at foretrække....

Jeg tror ikke på der er nogen forskel på produkterne.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-07 22:03

Jeg er enig med refi i at der ikke er den store forskel, det kommer nok nærmere an på hvor omhyggelig værkstedet er = kommer ind alle steder, og ikke spare på "produktet".
Bruger selv SUVO... men det er nu mest fordi jeg kender "ham"
I min søgen på nettet efter evt. test foretaget (fandt ingen), stødte jeg på noget nyt, noget jeg ikke helt var klar over, og ej heller har kendskab til, men det lyder næsten for godt til at være sandt, men alene det at dimsen er godkendt af det Tyske TÜV... nå, du kan selv læse på:
http://www.peekscandinavia.com/product.asp?product=48
Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 22:10

Det lyder/ser ud som en rigtig svindlerdims

Hvor har du set den er Tüv godkendt.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-04-07 22:38

Helt enig, grundigheden med at rense rigtigt af og bruge nok af det alle de rigtige steder er meget vigtigt!!

Jeg har lavet en del rust i biler med tiden, er dog kun "fritids mekaniker", men kender "følgeskaderne" af mangelfuld rust beskyttelse

Personligt bruger jeg det fra Harald nyborg. Om det er lige så godt/skidt som de andre der ved jeg så ikke..

- Anden

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-07 23:01

De fleste jeg kender vælger ud af de 2, helt klart Dinitrol.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 25 point
Dato : 28-04-07 08:04

Når du hører prisen, tror jeg du har bestemt dig. (min erfaring er du vælger PAVA)

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 29-04-07 00:16

de beskytter lige godt men hvis du selv roder med biler så ville jeg vælge Dinitrol for det sviner ikke nært så meget. så hvis du kan lide din mekaniker så er det Dinitrol hvis ikke så er det pava

Kommentar
Fra : per_jacobsen

Dato : 02-05-07 11:23

Lad være med at lade en tilfældig mekaniker fuske med det, men henvend dig i stedet til et center for undervognsbehandling. Måske er det dyrere, men det opvejer absolut de udgifter til pladearbejde, som du vil få med en dårlig undervognsbehandling.
Af de to mærker, som du nævner, foretræker jeg absolut Dinitrol.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-05-07 16:27
Kommentar
Fra : PEEKscandinavia

Dato : 19-05-07 21:17

Hej

Jeg kan kun sige at CM-2000 har dokumteret virkning til de skeptikere der ikke tror på den bad luck for jer vi giver op til 10 års rust garanti på HELE bilen det gør vi selvfølgelig kun pga. den ikke virker vores garanti er en produkt der bliver tegnet mellem forbrugeren og et af verdens største forsikrings selskaber.

Foruden den TÜV, CE og E13 godkendt for at nævne nogle få kan jeg siger at den er pantentert dette kan kun ske ved at den virker.

Foruden det har vi som den eneste anti rust den Canadiske regerings ord for at CM-2000 virker da de startede med at anklage os for svindel men lavede deres egne test.

foruden det er der nu solgt over 1 million moduler over hele verden.

Mvh

Morten Jensen
Direktør
PEEK Scandinavia

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 21:35

Haløjsa... Jeg havde helt glemt denne streng
Refi... det står da på hjemmesiden (linket jeg henviser til)... og listen er lang ikke kun TÜV
Lars... det ville nu nok være smart, om du havde ladet din sekretær læse korrektur på dit indslag... inden du "slap det løs".
Hvis produktet lever op til hvad I skriver på siden... SUPER! Jeg vil dog mene I skal i gang med en noget mere agresiv markedsføring. Jeg er nok ikke den eneste, som ikke kendte til produktet.
Hvis... og hvis, det ellers lever op til teksten, ja så kommer i til at tjene kassen
Held og lykke med produktet
Mvh Søren / CLAN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 21:37

Lars... Der skulle selvfølgelig stå Morten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 21:38

NB: Fjern den pisse-irriterende lyd fra jeres hjemmeside (vindsusen)

Kommentar
Fra : PEEKscandinavia

Dato : 19-05-07 21:40

Hej Søren

Ja det gik lidt stærkt med at skrive det GG

Men jo det lever op til det.

Vi er ved at bygge hele skadinavien op på engang, det er derfor det ikke går så stærkt med markedsføringen, plus at vi har startet en ny produkt linie og præsentere en ny nano lakforsegler i juli med indbygget anti grafitti

Mvh
Morten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 21:49

Det var da utroligt heldigt du lige gik hen og blev medlem og kunne "nå" at reklamere for produktet...

Godt gået (hvem du så end er)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 21:51

OK Morten... som du kan se, så lider jeg selv af Tastaturvirus og andet skrammel - kaldte dig Lars (sorry)... måske I også har en "dims" til at klare det

Ja det hele startede med lucerne01 og alle kendte rustbeskyttelser + nu bliver jeres også kendt
lucerne01's "hastighed" med at lukke og slukke efter sig, afspejles forhåbentlig ikke i han's (eller hende's) hastighed med at få gjort noget ved bilen.

Alt er vist blevet berørt her på denne streng, så jeg skammer mig ikke over at gi' dig lidt "reklame" på denne streng... hvis nogen nu ikke kan komme ind på jeres side.

Den omtalte "dims" lover følgende:

Citat
Verdens bedste, nemmeste, billigste, og mest miljø venlige rustbeskyttelse
Beskrivelse:
Vi lancere nu FINAL COAT som er verdens bedste smarteste, mest miljø venlige, hurtigste, økonomiske, og mest beskyttenede antirust.
Vi kan i øjeblikket tilbyde 1 stk FINAL COAT incl. montering og moms for kun 3499,- Dkr. ring gerne for mere info.
Vi giver 5 års garanti på dette produkt. Vi giver op til 10 års total rustgaranti på biler der er op til 5 år eller nyere der har en Final Coat monteret.
Vi har også en Heavy Duty version til lastbiler og store maskiner.
Ring for mere information om Heavy Duty.
Final Coat CM-2000 modulet er incl. montering.
Vi vil informere om at hvis man montere en CM-2000 modul behøver man ikke gammeldags behandlinger som med at få oversprøjtet bilen.
Final Coat er gennemtestet og godkendt af:
I Europa:
SGS, E13, TÜV

I USA/Canada:
CE, Smithers, ULC, FCC, SSS,ISO 9002, CCT, OSL og den Canadiske regering.

Dette tilbud indeholder:

1 stk. Final Coat CM-2000
Montering (evt. på hjemme adr. eller på lokalt værksted)
op til 10 års total rustgaranti på hele bilen
Årligt kontrol af bilen ( incl. i prisen )

Kilde: http://www.peekscandinavia.com/
direkte link:
http://www.peekscandinavia.com/product.asp?product=48

Godkendelse af svar
Fra : lucerne01

Dato : 28-06-07 19:14

Tak for svaret stilkene.