/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Formater huk.kort i Nokia 6125
Fra : Currant
Vist : 384 gange
15 point
Dato : 27-04-07 19:03

Hey...

Jeg har lige haft min telefon til reperation og opdatering... Nokia 6125... Så virkede mit huk.kort ikk mere pludseligt... Den siger at det ikk er formateret... I instruktionsbogen står der at jeg så skal gå ind i Galleri - trykke Vælg over huk.kortet og derefter Formater huk.kort...

Men i den menu har jeg ikk den der "Formater Huk.kort" - hva gør jeg så?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-04-07 19:05

Hvis du har en kortlæser på pc-en vil jeg tro, at du kan sætte den ind dér og formattere den...

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 27-04-07 19:07

Det har jeg prøvet :(

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-04-07 19:12

Øv. Også FAT32 (altså ikke NTFS)?

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 27-04-07 19:14

Jeg havde kun mulighed for FAT og FAT32 - og jeg har prøvet begge...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-04-07 19:18

? ER DU IKKE KOMMET TIL AT TRYKKE ÅBEN I STEDEN FOR VÆLG
GALLERI (ANVIS HUKOM.KORT) TRYK VÆLG FORMAT'ER HUKOM.KORT ?

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 27-04-07 19:25

Nej, for hvis jeg trykker åbn står der at handlingen mislykkedes fordi at det ikk er formateret...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 20:26

Citat
Jeg har lige haft min telefon til reperation og opdatering

Aflever den igen og fortæl problemet.....

De har måske lavet en fejl...

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 27-04-07 21:08

Ja, det var nødløsningen... Men det ku jo være der var en rigtig klog een blandt jer der kan spare mig for de 14 dage uden kontakt til omverdenen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 21:16

Citat
der kan spare mig for de 14 dage uden kontakt til omverdenen

Prøv med papir og blæk...

Ellers er der jo Kandu

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 28-04-07 20:48

Slet ingen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 21:09

Formater kortet i telefonen.....

Forbind telefonen med komputeren....

Gå i stifinder.

Højreklik og formater....

Hvis stifinder heller ikke kan finde er der jo ikke andre muligheder end forhandleren/reparatøren