/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
varme i bilen
Fra : fabia79
Vist : 440 gange
92 point
Dato : 27-04-07 15:13

Hej jeg har en mercedes og var ude for da jeg tændte aircon at der kom varme ud i højre side af dysserne og iskold ud af venstre skal sige at det er sonedelt men stod ens håber der er nogen der kan hjælpe.......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-04-07 15:17

Temperaturføleren har registreret forskellig temp. i bilen.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-04-07 15:49

var der stærk sol på venstre side?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 27-04-07 17:43

Måske du skal ha gået dit aircondition anlæg igennem. Filter og væske skal være ok. Måske du har haft bemærket en dårlig lugt inde i kabinen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-07 17:46

Knapperne må altså være stillet til det, eller kan det ikke lade sig gøre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-04-07 21:28

Hejsa

PÅ merecedes er der to omvendte magnetventiler til styring af varmen disse er placeret ved akkumulator i højre side af motorrummet...
Om vinteren kan man høre de tænder og slukker jævnfør indstilling...
Når de er lukket er der spænding på de 2 ledninger til ventilen ..
Du kan tjeke om ventil til den side der varmer er spændingsat hvis den er (og der kommer var luft ud) er ventilen deffekt...
Hvis den ikke får spænding er det styringen der er slukker (på forkerte betingelser.)
mvh Benjamin